掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

譚嘉儀:譚嘉儀爆年紀唔細想搵適婚對象 __,譚嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

新一年好快會搵到啦!歌手譚嘉儀現身電台宣傳新歌時,透露新歌是由自己同親哥哥一齊作曲,由自己親自填詞,歌曲就講述自己回憶往事,好似分手禮物一樣,送給舊愛。問到舊情是否對自己影響很大,嘉儀表示:「係5年前一段感情,當時係和平分手,但係都好打打擊,因為大家都唔想分開,但係大家又喺唔同地方有唔同發展,所以無奈地分開。(用咗好耐時間放低?)三年時間去忘記呢段感情,依家冇聯絡,只係間中會收到email。」提到 ...


新一年好快會搵到歌手譚嘉儀現身電台宣傳新歌時,透露新歌是由自己同親哥哥一齊作曲,由自己親自填詞,歌曲就講述自己回憶往事,好似分手禮物一樣,送給舊愛。問到舊情是否對自己影響很大,嘉儀表示:「係5年前一段感情,當時係和平分手,但係都好打打擊,因為大家都唔想分開,但係大家又喺唔同地方有唔同發展,所以無奈地分開。(用咗好耐時間放低?)三年時間去忘記呢段感情,依家冇聯絡,只係間中會收到email。」提到 ...


新一年好快會搵到

歌手譚嘉儀現身電台宣傳新歌時,透露新歌是由自己同親哥哥一齊作曲,由自己親自填詞,歌曲就講述自己回憶往事,好似分手禮物一樣,送給舊愛。

問到舊情是否對自己影響很大,嘉儀表示:「係5年前一段感情,當時係和平分手,但係都好打打擊,因為大家都唔想分開,但係大家又喺唔同地方有唔同發展,所以無奈地分開。(用咗好耐時間放低?)三年時間去忘記呢段感情,依家冇聯絡,只係間中會收到email。」

提到現時感情狀況,嘉儀直言還是單身,但自己就唔心急,因為遇到合適對象先會拍拖,唔會因為有感覺而一齊,問到是否怕受傷?她謂:「唔想浪費大家時間,因為年紀都唔細。」另外,她笑言還未有合適對象,因為身邊全部都係好朋友,不過有時會叫林師傑介紹男仔自己識,但對方就取笑自己難頂:「其實我唔難頂,佢係講吓笑,笑我咁耐冇拍拖啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!