掃呢頁CODE去手機

2017年1月11日 星期三

林作折墮瞓街麥明詩話幾好 __,麥明詩,林作,

林作:人生如戲,打官司都係「表演」啫!(設計對白)
林作折墮瞓街麥明詩話幾好大律師林作殺入影壇拍攝處男微電影,身為有錢仔、身嬌肉貴的他為拍戲,不惜放下身段,甘於在戲中扮折墮,踎街、瞓街、畀人打,認真大犧牲!表現不過不失的他雖然演技有待進步,但舊愛麥明詩就處處維護!林作:人生如戲,打官司都係「表演」啫!(設計對白)大律師林作上月到澳門拍攝宣傳旅遊點福隆新街的微電影《孤島傳說》,其敗家仔造型曝光,身為富家子、在英國牛津大學畢業、擁有倫敦法律學院法律文憑 ...


林作折墮瞓街麥明詩話幾好

大律師林作殺入影壇拍攝處男微電影,身為有錢仔、身嬌肉貴的他為拍戲,不惜放下身段,甘於在戲中扮折墮,踎街、瞓街、畀人打,認真大犧牲!表現不過不失的他雖然演技有待進步,但舊愛麥明詩就處處維護!

大律師林作上月到澳門拍攝宣傳旅遊點福隆新街的微電影《孤島傳說》,其敗家仔造型曝光,身為富家子、在英國牛津大學畢業、擁有倫敦法律學院法律文憑的他,除下西裝換上阿叔款白底衫、牛仔褲及白波鞋,加上一頭亂髮,感覺頹爆。戲中他飾演蛋卷店太子爺,為人貪慕虛榮、超hea又爛賭,賭錢輸到要問貨Van司機乞求廿蚊,又被飾演其妹的安采妮在眾人面前大鬧「賤人」。戲中他不但要踎街、瞓地,更要畀人打,由少爺仔淪落成地底泥。

演技有啲生硬

微電影拍攝四日,每日拍十多小時,但林作沒有受特別優待,跟工作人員一齊踎街食飯盒,但他反而有請大家飲汽水。除了造型外,大家都很關心其演技,小部分微電影片段曝光,只見自稱大學玩過Drama的林作表現有點生硬,有工作人員指他演技尚有進步空間,但亦有人讚他「折墮」得很入戲。

林作敗家仔造型曝光,穿上白底衫加亂髮,頹爆,又畀人打到跌落地!
  • 林作敗家仔造型曝光,穿上白底衫加亂髮,頹爆,又畀人打到跌落地!
嘩!乜你頹成咁!(設計對白)
  • 嘩!乜你頹成咁!(設計對白)
林作
  • 林作
林作拍戲又要踎街又要瞓街,慘慘豬囉!
  • 林作拍戲又要踎街又要瞓街,慘慘豬囉!

昨日林作接受電話訪問,講到在處男作中有很多犧牲,他說:「係假打。(要瞓街?)我本身好貼地,而且我冇潔癖,我踢波好勁,瞓街唔怕污糟。(喺街邊食飯盒?)我成日都喺街邊食飯盒,唔好講到律師高高在上,我冇架子,叻同架子係冇關係。」問到他做律師還是拍戲好玩?他稱人生如戲,打官司都是「表演」一種,又稱不會拍上癮:「你估吸毒咩!應該都冇人會再搵我拍戲,我咁嘅樣都冇人會搵我做靚仔。」講到跟他關係撲朔迷離的「十優港姐」冠軍麥明詩(Louisa)曾拍過電視劇及電影,問到可有請教對方?他稱不敢叫:「同佢有君子協定唔會講佢,我亦唔會叫佢睇。(介意同佢合作?)唔係,但佢唔會同我合作」

有同舊愛傾過

不過,Louisa睇完微電影片段後讚林作表現幾好,還處處維護舊愛:「我作為新人,唔方便評論佢演技。(支持佢入行?)希望可以有人加入,發大影視圈。(佢問你意見?)大家都係學習。(佢有冇請教你?)知佢有拍嘢,大家都有略略傾過,但唔想講關於太多佢嘅嘢,同埋我都顧掂自己先,演戲有好多唔同方法,可能佢想做啲有喜劇感嘅嘢。」至於同戲演員陳達仁大讚林作有潛質,又沒有架子:「原來佢唔介意同我哋捱飯盒、消夜同講鹹濕嘢。」他又疑似暗寸跟林作傳緋聞的組合Bingo隊長Carman(關嘉敏):「我拍完戲學到嘢,有人為林作可以冇對白、只係過鏡都肯嚟拍,原來係為咗之後嘅報道。」

另外,林作對於先與Carman傳緋聞,又被指追其他女仔,他說:「影到個朋友係舊朋友。(傳麥明詩同藥房太子爺Thomas拍拖?)個男仔係我識咗好耐嘅朋友,會約踢波。(你同麥明詩轉地下情?)佢啲嘢唔回應喇!」提到他勁冧Carman,問覺得對方是翻版周秀娜?他表示與Carman是朋友,更笑說:「佢靚過周秀娜。」而Carman對於林作的緋聞,她說:「覺得林作風趣。(佢好冧你?)佢冧唔同女仔,我只係其中一個。(話你似周秀娜?)係好事。(有冇機會發展?)冇諗。」

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!