網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月15日 星期日

【拋夫棄女】太太晒床照 主角唔係陸永 __,陸永,

陸永太太(左上圖左)晒「拋夫棄女」,同其他人瞓嘅床照。藝人陸永與太太Rainah喺2011年結婚,之後仲生咗兩個得意嘅囡囡陸一穎同陸一心,Rainah每日都相夫教女,忙到冇時停,不時喺社交網站上載一家四口嘅溫馨相,係圈中一個模範家庭。不過今晚Rainah嘅instagram流出拋夫棄女,同其他人瞓嘅開心床照。大家唔好誤會呀,其實Rainah只係帶咗個好姊妹返屋企過夜啫,佢留言話:「大家都結咗婚做咗 ...


陸永太太(左上圖左)晒「拋夫棄女」,同其他人瞓嘅床照。

藝人陸永與太太Rainah喺2011年結婚,之後仲生咗兩個得意嘅囡囡陸一穎同陸一心,Rainah每日都相夫教女,忙到冇時停,不時喺社交網站上載一家四口嘅溫馨相,係圈中一個模範家庭。

不過今晚Rainah嘅instagram流出拋夫棄女,同其他人瞓嘅開心床照。大家唔好誤會呀,其實Rainah只係帶咗個好姊妹返屋企過夜啫,佢留言話:「大家都結咗婚做咗媽咪之後,好難得有機會可以好似細個咁去對方屋企過夜,唔再需要大家老豆(竇)批准,而係老公!#特別鳴謝兩位人夫 #仲有陸生讓左(咗)間房俾(畀)我哋傾天光 。」陸永咁為得老婆,唔怪得咁多年都咁恩愛喇!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!