掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

唐詩詠:玲玲請食鮑魚 唐詩詠有好嘢即call男友 __,唐詩詠,

咁嘅好女友邊度搵?「女神」唐詩詠、林盛斌(Bob)及麥玲玲合作拍新片《我要發達》,形象又Pure又True的詩詠透露片中首次破格演舞女及小三,更穿上吊帶緊身裙襯魚網絲襪示人,谷胸又晒腿,Bob激讚她扮得神似:「有一場講佢做舞小姐,你平時喺電視劇未見過佢着魚網絲襪搭Tubedress,(效果)真係好似妓女!佢楚楚可憐,我唔拯救佢都唔得!」詩詠亦笑言演得過癮:「第一次做呢種角色,幾好呀,我鍾意呀!(平 ...


咁嘅好女友邊度搵?

「女神」唐詩詠、林盛斌(Bob)及麥玲玲合作拍新片《我要發達》,形象又Pure又True的詩詠透露片中首次破格演舞女及小三,更穿上吊帶緊身裙襯魚網絲襪示人,谷胸又晒腿,Bob激讚她扮得神似:「有一場講佢做舞小姐,你平時喺電視劇未見過佢着魚網絲襪搭Tube dress,(效果)真係好似妓女!佢楚楚可憐,我唔拯救佢都唔得!」詩詠亦笑言演得過癮:「第一次做呢種角色,幾好呀,我鍾意呀!(平時都着魚網絲襪?)梗係冇我唔會揀嚟着!」在片中癡戀Bob的詩詠,竟笑指初戀情人與拍檔有幾分相似:「好多嘢都冇試過,例如我要癡戀Bob!(好難投入?)唔難,我發現佢似我初戀男友,Cut細啲佢塊面就似,仲有頭髮多番啲,隻眼又大啲!」

麥玲玲「萬歲」請食鮑魚

詩詠又笑言片中最性感的其實是飾演Bob老婆的麥玲玲:「我唔係最性感,玲玲姐全套戲都要着絲質睡衣!」麥玲玲笑言戲服全是睡衣,所以「拍到邊就瞓到邊」。Bob表示戲內與麥玲玲經常互窒,戲外則獲對方厚待:「佢『萬歲』請大家食花膠、海參同鮑魚,成百幾隻鮑魚,人人有份,仲可以返轉頭再食!」麥玲玲爆料指詩詠曾邀請男友洪永城探班食鮑魚,可惜對方忙於工作:「有人好錫佢男朋友囉,見到鮑魚即刻打電話問『你過唔過嚟食呀?』關心個男朋友!」問到洪永城最後可有來探班?詩詠撒嬌說:「叫佢唔好搶我哋嘢食,唔招呼外人呀!」

唐詩詠服裝及化妝:Sinequanone、Jessic Chan

麥玲玲化妝:Khaki 

場地:Studio King

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!