掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

蘭花手拎電話 甘國亮與Do姐冇性生活分手 __,甘國亮,



其他影片:>>






如果要用一個詞語去形容甘國亮,除咗型、英、帥、叻之外,或者你會用「CAMCAM地」。當日甘國亮蘭花手咁拎住個電話,真係姊妹味濃郁,難怪有3位美女坐喺佢面前,甘國亮都冇點望過。甘國亮同DoDo姐分咗手之後,感情生活就處於空白狀態,直到早幾年有傳佢同建築師王士維傳過HeHe緋聞之外,就冇咩特別。喺80年代,Do姐同甘國亮可以話係金童玉女,一拍就拍咗十年。當年佢哋分手消息一出,一度轟動娛樂圈,最驚訝嘅係 ...


如果要用一個詞語去形容甘國亮,除咗型、英、帥、叻之外,或者你會用「CAM CAM地」。當日甘國亮蘭花手咁拎住個電話,真係姊妹味濃郁,難怪有3位美女坐喺佢面前,甘國亮都冇點望過。

甘國亮同DoDo姐分咗手之後,感情生活就處於空白狀態,直到早幾年有傳佢同建築師王士維傳過HeHe緋聞之外,就冇咩特別。喺80年代,Do姐同甘國亮可以話係金童玉女,一拍就拍咗十年。當年佢哋分手消息一出,一度轟動娛樂圈,最驚訝嘅係分手原因係話冇性生活。 

1990年甘國亮接受訪問嘅時候,就講咗同Do姐分手嘅原因,指Do姐以宗教信仰為理由,唔可以有婚前性行為,甘國亮話自己嗰時都好無奈。不過,同Do姐分咗手之後,甘國亮就冇同過其他女仔一齊。斷估唔會係嗰十年冇性生活,令到甘國亮自此清心寡慾吧? 


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!