網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月10日 星期二

FIFA頒獎禮:【完美復仇】C朗登基 球迷怒斬「美斯」! __,C朗,美斯,基斯坦奴朗拿度,

呢個球壇唔係你死就係我亡,C朗拿度同美斯兩大球王多年來互相競爭,呢期係C朗拿度嘅世界,當呢位葡萄牙球星勇奪世界足球先生,落敗嘅美斯竟然即刻被「腰斬」!話說美斯上年美洲盃決賽輸波後,一度宣布會退出國家隊,阿根廷全國總動員挽留,包括喺首都布宜諾斯艾利斯建立美斯雕像,勢估唔到最近竟然受到破壞,布宜諾斯艾利斯市政府發聲明證實:「美斯雕像受到嚴重破壞,上半邊冇咗,我哋已經展開修補工程。」雖然未知係咩人所為, ...


呢個球壇唔係你死就係我亡,C朗拿度同美斯兩大球王多年來互相競爭,呢期係C朗拿度嘅世界,當呢位葡萄牙球星勇奪世界足球先生,落敗嘅美斯竟然即刻被「腰斬」!話說美斯上年美洲盃決賽輸波後,一度宣布會退出國家隊,阿根廷全國總動員挽留,包括喺首都布宜諾斯艾利斯建立美斯雕像,勢估唔到最近竟然受到破壞,布宜諾斯艾利斯市政府發聲明證實:「美斯雕像受到嚴重破壞,上半邊冇咗,我哋已經展開修補工程。」

雖然未知係咩人所為,不過事件發生喺C朗贏世界足球先生同一日,連美國《Fox Sports》都喺報道入面暗示:「唔通C朗嘅頭號Fans住喺布宜諾斯艾利斯?」事實上,上年1月份嘅時候,當美斯贏C朗拎到金球獎當日,C朗喺家鄉馬德拉島嘅雕像亦曾被球迷破壞,當時有人向C朗雕像淋油,仲喺雕像背脊油上10號同MESSI(美斯)嘅字樣,真係冤冤相報何時了呢?

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!