掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

張智霖戒口操Fit 全力「孵雞仔」 __,張智霖,

張智霖踏入雞年「戲」勢強勁,已落實接拍三、四部電影,睇嚟收入又億億聲。
張智霖戒口操Fit全力「孵雞仔」型男張智霖猴年工作繁多,保守估計帶來億元收入進帳,踏入雞年未敢放慢腳步,全力向影壇出擊!談到追生「雞仔」,身為「愛妻號」的他笑言會「配合太太」,希望家中再添多位港姐或小Cool魔,並預告倘若太太有喜的話,自己亦會停工一年照顧。張智霖踏入雞年「戲」勢強勁,已落實接拍三、四部電影,睇嚟收入又億億聲。去年工作排山倒海而來的張智霖(Chilam),主持內地綜藝節目、拍戲、拍 ...


張智霖戒口操Fit 全力「孵雞仔」

型男張智霖猴年工作繁多,保守估計帶來億元收入進帳,踏入雞年未敢放慢腳步,全力向影壇出擊!談到追生「雞仔」,身為「愛妻號」的他笑言會「配合太太」,希望家中再添多位港姐或小Cool魔,並預告倘若太太有喜的話,自己亦會停工一年照顧。

去年工作排山倒海而來的張智霖(Chilam),主持內地綜藝節目、拍戲、拍劇及廣告代言等忙到爆,笑言全年只放得約兩星期假!不過有付出自然有回報,Chilam荷包豬籠入水,有估計全年收入逾億!踏入雞年的大年初一,Chilam繼續「丁財兩旺」,被問到收入億億聲,他引用《周易》卦辭解畫:「實際(收入)就唔好講喇,但我相信『天道酬勤』呢句說話,總之機會係留畀有準備嘅人,做人千祈唔好懶!」

預告停工一年陪產

Chilam自言職責是娛樂大眾,多謝粉絲多年來的支持,並承諾雞年不會放慢腳步,目前已落實接拍三、四部電影,集中火力攻影壇!近日,他便為支持港產片製作而自毀帥哥形象:「戲入面我扮演的士司機,負責『處理』林家棟嘅遺體。為配合角色造型,我自行增肥十幾磅,夜晚有覺又唔瞓,經常諗啲負能量嘅嘢,去到片場塗黑個眼圈先埋位!依家煞咗科,過年就唔可以再饞嘴,我希望戒口同做運動下快啲回復原本嘅我。」

提到太太袁詠儀(靚靚)今年上載年花禮物並留言「再添人口」,Chilam是否已為添「雞仔」而努力中?他直言不諱:「作為佢(靚靚)嘅另一半,除咗我冇人幫到佢,咁我唔應該拒絕佢嘅!不過家庭成員數目係上天賜嘅,所以凡事平常心」他坦言自「兒子」魔童出生後,發現培育一個小朋友所花的心血很多,但自己亦從兒子身上獲益良多。Chilam又指倘若靚靚成功有孕,自己會一如上次宣布停工一年!至於會否打亂工作安排?大智若愚的他笑說:「咁真係要協調嘅,但點都係好事同喜事嘛,相信大家會明白。(生番個女同媽媽一樣成為港姐?)哈哈!真係承你貴言喇!」

張智霖話「造人」唔好懶,老婆袁詠儀應該最啱聽!
  • 張智霖話「造人」唔好懶,老婆袁詠儀應該最啱聽!

Ready幫靚靚送外賣

身為「愛妻號」的Chilam難忘靚靚懷魔童時口味突變:「女性懷孕周期無論情緒同胃口都同平日好唔同,係需要照顧嘅。佢試過半夜三更想食某啲嘢,我好樂意做外賣仔,喺物流方面幫吓手。如果再有嘅話都算有經驗喇,唔會再咁踢腳囉!」相信Chilam在心理上已做足準備,與靚靚一齊「孵雞仔」,加油啊!

文:影視組

攝:劉智源

髮型:Vic Kwan@ii Alchemy

化妝:Hetty Kwong

服裝:Ted Baker

場地:ii Alchemy


鍾意就快D Share啦!