掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

戒口操Fit唔敢懶!張智霖要孖靚靚造B女 __,靚靚,張智霖,袁詠儀,

等你好消息呀!型男張智霖(Chilam)去年工作排山倒海而至,主持內地綜藝節目、拍戲、拍劇、演唱會及廣告代言等忙得不可開交,難怪他笑指全年放得約兩星期假,然而有付出自然有回報,Chilam荷包豬籠入水,有指保守估計全年收入逾億。踏入雞年,相信他持續強勢,繼續「丁財兩旺」。談到逾億收入,他引用《周易》卦辭答:「實際(收入)就唔好講喇,但我相信『天道酬勤』呢句說話嘅,總之機會係留畀有準備嘅人,多一分耕 ...




其他影片:>>






等你好消息呀!

型男張智霖(Chilam)去年工作排山倒海而至,主持內地綜藝節目、拍戲、拍劇、演唱會及廣告代言等忙得不可開交,難怪他笑指全年放得約兩星期假,然而有付出自然有回報,Chilam荷包豬籠入水,有指保守估計全年收入逾億。

踏入雞年,相信他持續強勢,繼續「丁財兩旺」。談到逾億收入,他引用《周易》卦辭答:「實際(收入)就唔好講喇,但我相信『天道酬勤』呢句說話嘅,總之機會係留畀有準備嘅人,多一分耕耘自然多一分收獲,做人千祈唔好懶就得啦。」

為電影放棄靚仔形象

Chilam打趣表示自己是藝人,職責是娛樂大眾,多謝粉絲們多年來對自己的支持及喜愛,並承諾雞年不會放慢腳步,目前已落實接拍3、4部電影,將集中火力向影壇出擊!就如近日他為支持港產片製作自毀靚仔形象:「戲裏面我扮演的士司機,要負責『處理』林家棟遺體。為配合角色造型,我自行增肥十幾磅,夜晚有覺又唔瞓,經常諗啲負能量嘅嘢,去到片場塗黑個眼圈先埋位,依家電影煞科喇,農曆年間我就唔可以再饞嘴,希望戒口再配合做運動,快啲回復番原本嘅我。」

好友蔡一智一家每年都為細心地為張宅送上賀年花,今年亦不例外,張太袁詠儀(靚靚)特意為「禮物」拍照並上載到微博寫道﹕「夫人(蔡一智太太)話花開富貴,蘭花品種有大有細,寓意再添人口,承你貴言!」

若造人成功會停工一年

問到Chilam是否為添雞B「努力中」,他直言不諱:「作為佢(靚靚)嘅另一半,除咗我冇人幫到佢,咁我唔應該拒絕佢嘅,不過家庭成員數目係上天賜嘅,所以凡事隨緣,平常心啦。」

Chilam坦言經過囝囝魔童出生後,自己發現培育一個小朋友所花的心血很多,不過自己亦能從兒子身上獲益良多。他直言倘若靚靚成功有孕的話,自己亦會與上次一樣,宣布停工一年!談到會被打亂工作安排,大智若愚的他笑謂:「咁真係要協調嘅,不過我相信天無絕人之路,況且點都係好事同喜事嘛,相信大家會明白。(生番個女,等第二時同媽媽一樣成為香港小姐?)哈哈,真係承你貴言喇!」

這位「愛妻號」更難忘靚靚懷魔童時口味突變:「女性懷孕周期無論情緒同胃口都同平日好唔同,係需要照顧嘅。佢試過半夜三更想食某啲嘢,我好樂意做外賣仔,喺物流方面幫吓手咁囉。咁有上次嘅經驗,如果再有嘅話有經驗喇,唔會再咁踢腳囉。」相信Chilam在心理上已做足準備功夫,隨時迎接新生命的到來。

髮型﹕Vic Kwan@ii Alchemy

化妝﹕Hetty Kwong

服裝﹕Ted Baker

場地提供﹕ii Alchemy

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!