網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月16日 星期一

G.E.M.又同人鬧不和?今次輪到天后林憶蓮 __,憶蓮,鄧紫棋,G.E.M.,G.E.M,林憶蓮,

自從鄧紫棋(G.E.M.)喺2013年參加咗內地節目《我是歌手》爆紅之後,佢就由起初走清純、可愛路線嘅「金魚G.E.M.」進化成為「宇宙巨G.E.M.」!而最近就有報道指《我是歌手》最新一季本來想邀請林憶蓮參戰,仲搵埋宇宙巨G.E.M.單挑天后。不過就被爆出林憶蓮不滿G.E.M.批評前輩歌手,又唔識尊重前輩,搞到兩人不和嘅消息甚囂塵上。G.E.M.今次又再惹上唔識尊重前輩嘅是非,唱片公司當然即刻發 ...


自從鄧紫棋(G.E.M.)喺2013年參加咗內地節目《我是歌手》爆紅之後,佢就由起初走清純、可愛路線嘅「金魚G.E.M.」進化成為「宇宙巨G.E.M.」!

而最近就有報道指《我是歌手》最新一季本來想邀請林憶蓮參戰,仲搵埋宇宙巨G.E.M.單挑天后。不過就被爆出林憶蓮不滿G.E.M.批評前輩歌手,又唔識尊重前輩,搞到兩人不和嘅消息甚囂塵上。 G.E.M.今次又再惹上唔識尊重前輩嘅是非,唱片公司當然即刻發文澄清:「近日關於鄧紫棋是否出席《歌手》,網上出現了諸多猜測,更有個別網站散佈諸如"鄧紫棋因為某位歌手不合而缺席"等不實語論。在此,蜂鳥音樂正式告知,由於鄧紫棋於2017年3月底開展新一輪全球巡演,目前已全面開始籌備,故不能參加《歌手》錄製。」

雖然公司咁講,但係又好難令人信服嘅。大前年佢就已經被前輩級歌后甄妮公開鬧佢:「不懂尊重前輩,大鼻得目中無人,基本家教也欠奉,唱歌如何了得也於事無補」、另外佢亦曾被爆連Psy都唔放在眼內,喺錄製內地節目《蓋世英雄》嘅時候,執意選用自己嘅版本,無視對方嘅用心,因此傳出不和。不過G.E.M.事後就話係節目效果,不過兩人文化背景唔同,有意見不合都好正常咁話。

今次雖然G.E.M.公司單方面話唔關事,不過林憶蓮方面就無出聲,唔知今次係咪又係節目宣傳呢?


鍾意就快D Share啦!