掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

鄧紫棋(G.E.M.):【真.落地開花】G.E.M.成棵桃花跌落地 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

G.E.M.大年初一就「落地開花」,夠晒好意頭呀!今日係大年初一,見到啲親朋戚友都要講啲恭賀說話,而「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.)個靚靚媽咪就肯肯定想阿女快啲嫁人,不過阿女未有拖拍就一定富貴榮華先,點解?!呢日G.E.M.喺Instagram上載咗張案發現場相,見到成棵桃花跌咗落地,畫面真係夠晒震撼!阿G.E.M.透露唔知佢媽咪買咗咁大棵桃花畀佢,當佢返到屋企一開門,一陣怪風將成棵花吹咗落地, ...


G.E.M.大年初一就「落地開花」,夠晒好意頭呀!

今日係大年初一,見到啲親朋戚友都要講啲恭賀說話,而「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.)個靚靚媽咪就肯肯定想阿女快啲嫁人,不過阿女未有拖拍就一定富貴榮華先,點解?!

呢日G.E.M.喺Instagram上載咗張案發現場相,見到成棵桃花跌咗落地,畫面真係夠晒震撼!阿G.E.M.透露唔知佢媽咪買咗咁大棵桃花畀佢,當佢返到屋企一開門,一陣怪風將成棵花吹咗落地,呢次真係「落地開花,富貴榮華」喇!

佢留言:「一進家門⋯⋯首先我並不知道媽媽居然買了一大棵桃花給我⋯⋯第二我也不明白為什(甚)麼那麼神奇是在我開門的同一刻,風就把整棵桃花吹成以上這個畫面⋯⋯實在太好意頭⋯⋯⋯⋯⋯⋯」佢仲搞笑Tag咗「買完又打爛曬(晒)即係點」、「桃花並唔屬於我」、「死左(咗)條心」!又唔使咁灰心喎,呢啲咪「真.落地開花」,新一年就咁好意頭,好多人都恨唔到㗎!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!