掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

【訂晒Gucci同size所有色】章小蕙唔帶錢出街 受害人鍾鎮濤:佢一有壓力就買衫! __,鍾鎮濤,章小蕙,

那些年嘅章小蕙,仲係叫章蓉舫,仲係B嫂年代,使錢真係唔眨眼。每有新裝出籠,就漏夜傳真至巴黎及米蘭嘅名店訂貨,而且每款要買齊唔同顏色,江湖傳聞佢曾經一口氣越洋訂購Gucci同一尺碼所有顏色新裝,阿B就曾寸前妻「減壓之道」就係買衫:「佢就勁啦,一有壓力就買衫,我都領教過。」97年金融風暴後,章小蕙因炒賣豪宅而欠下億元巨債,但生活依然富裕,家住渣甸山豪宅,出入有司機接送。當然,呢啲都係十幾年前嘅事。章小 ...




其他影片:>>






那些年嘅章小蕙,仲係叫章蓉舫,仲係B嫂年代,使錢真係唔眨眼。每有新裝出籠,就漏夜傳真至巴黎及米蘭嘅名店訂貨,而且每款要買齊唔同顏色,江湖傳聞佢曾經一口氣越洋訂購Gucci同一尺碼所有顏色新裝,阿B就曾寸前妻「減壓之道」就係買衫:「佢就勁啦,一有壓力就買衫,我都領教過。」97年金融風暴後,章小蕙因炒賣豪宅而欠下億元巨債,但生活依然富裕,家住渣甸山豪宅,出入有司機接送。當然,呢啲都係十幾年前嘅事。章小蕙曾話,出街從來唔帶銀包,更少帶現金,因為買貴衫可用信用卡,買嘢食就習慣賒數,佢話:「我不嬲唔用銀包,又唔帶錢出街,因為我買嘢一買貴衫就碌卡,平時買咖啡麪包呢類嘢就會賒,拎走後叫公司同事找數或者月結。」連身份證都唔帶?章小蕙反問:「乜要帶嘅咩?」跟住指指自己個鼻話:「都認得啦啩?」仲話唔知唔帶身份證出街屬於違法。依家嘅章小蕙,三級片拍過、時裝店開過、二手衫賣過,05年移居美國,近年主要進修短期表演、戲劇相關課程,靠章父資助。章父於去年6月過世,章小蕙分到遺產後,從商變身中間人,幫中國片商喺美國、加拿大等地買賣劇本版權,從中抽佣,據悉大約成交一單有約5萬元美金(約39萬港元)。

唔好錯重點… 章小蕙的手袋
都係嗰句,唔好錯重點。 呢張相,相信兩位當時人都唔想再諗起…
《桃色》裡的章小蕙 嘩!係咪心動呢?

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!