網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月9日 星期一

試過何雁詩經歷 JW感激同學支持 __,JW,何雁詩,

音樂嘅路真係好難行。歌手JW(王灝兒)與鄭世豪現身食肆舉行職安健活動費,兩人更走入廚房學整點心及刀功。接受訪問時,世豪指自己得廚藝唔得,但有時喺屋企都會同老婆輪流煮,而自己就負責中菜部份。而JW就笑言:「我都覺得自己OK㗎,如果有時間整。(拿手菜係咩?)咕嚕肉、肉醬意粉、魚香茄子、茄汁炒蝦,中式考技巧啲。」問到可有試過為男朋友學煮嘢食?她搞笑話:「要就番我個Menu,冇得落單㗎!」至於新年,JW就 ...




其他影片:>>






音樂嘅路真係好難行。

歌手JW(王灝兒)與鄭世豪現身食肆舉行職安健活動費,兩人更走入廚房學整點心及刀功。接受訪問時,世豪指自己得廚藝唔得,但有時喺屋企都會同老婆輪流煮,而自己就負責中菜部份。

而JW就笑言:「我都覺得自己OK㗎,如果有時間整。(拿手菜係咩?)咕嚕肉、肉醬意粉、魚香茄子、茄汁炒蝦,中式考技巧啲。」問到可有試過為男朋友學煮嘢食?她搞笑話:「要就番我個Menu,冇得落單㗎!」至於新年,JW就表示已經向公司請假,世豪就放幾日假之後就要開始拍攝處境劇。提到何雁詩在社交網站自爆因為試過零收入而攬住父母爆喊,JW就話都試過類似經歷,但自己因為唔想家人擔心所以唔會同家人講,如果冇錢就會盡量留在家中,亦很感謝中學同學請自己食飯同支持自己。而世豪就話知道做音樂好困難,但很享受過程,下星期就會推出新碟。

另外,談到早前有報導指連詩雅與JW的舊愛Mark傳緋聞,JW直言有聽聞過:「冇理到件事,Shiga話得啖笑。(有冇同Mark聯絡?)冇呀,冇乜所謂。(如果係真,會祝福佢哋?)好!但Shiga話得啖笑,所以唔使啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!