網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月20日 星期五

結婚十周年!張繼聰冧Kay:高山低谷有你 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

最動人時光~定必地老天荒~藝人張繼聰(Louise)同謝安琪(Kay)人前人後都表現恩愛,兩人婚後仲育有一子張瞻,係娛樂圈幸福家庭組嘅佼佼者!喺家庭事業兩得意嘅高峰位,KayBB就選擇全面休息造人,早幾個月仲宣布造「女」成功!依家大住肚嘅佢已經好少公開露面,不過間唔中都有喺社交網站蒲頭同粉絲Say個Hi嘅。至於老公張繼聰,就當然要孭起養家嘅責任,繼續努力搏殺搵銀養老婆仔女啦!雖然工作繁忙,不過張繼 ...


最動人時光~定必地老天荒~藝人張繼聰(Louise)同謝安琪(Kay)人前人後都表現恩愛,兩人婚後仲育有一子張瞻,係娛樂圈幸福家庭組嘅佼佼者!喺家庭事業兩得意嘅高峰位,KayBB就選擇全面休息造人,早幾個月仲宣布造「女」成功!依家大住肚嘅佢已經好少公開露面,不過間唔中都有喺社交網站蒲頭同粉絲Say個Hi嘅。至於老公張繼聰,就當然要孭起養家嘅責任,繼續努力搏殺搵銀養老婆仔女雖然工作繁忙,不過張繼 ...


最動人時光~定必地老天荒~

藝人張繼聰(Louise)同謝安琪(Kay)人前人後都表現恩愛,兩人婚後仲育有一子張瞻,係娛樂圈幸福家庭組嘅佼佼者!喺家庭事業兩得意嘅高峰位,Kay BB就選擇全面休息造人,早幾個月仲宣布造「女」成功!依家大住肚嘅佢已經好少公開露面,不過間唔中都有喺社交網站蒲頭同粉絲Say個Hi嘅。至於老公張繼聰,就當然要孭起養家嘅責任,繼續努力搏殺搵銀養老婆仔女雖然工作繁忙,不過張繼聰都不忘定時定候出招冧老婆,好似今日就係張繼聰同Kay嘅結婚十周年日子(冇錯,十年前嘅Kay BB就被私有化了…嗚!),張繼聰就趁踏入凌晨時分準時喺社交網站發表「愛的宣言」,仲晒出一張婚照放閃!

張繼聰冧爆留言,仲Tag埋老婆向全世界男人示威:「感謝你成為我的妻子及最好的朋友。晃眼十年,因為有你同行,就算走過高山低谷,我都覺得沿途風光明媚。能夠有如此靈魂伴侶,讓這趟地球之旅變得幸福完滿💋 放心,我會繼續係我地(哋)嘅婚姻生活裏面攪(搞)笑,令你繼續成為快樂的太太,Happy 10th anniversary, I love you honey ❤️」

好閃,好閃,好閃!期待張繼聰同Kay下年結婚十一周年,再晒一家四口全家福放閃呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!