網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月20日 星期五

Kay張繼聰結婚十周年 老爺落廚煮大餐 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

謝安琪同張繼聰結婚十周年,佢話今晚會留喺屋企同屋企人食飯。今日是歌手謝安琪(Kay)與老公張繼聰(阿聰)結婚十周年,Kay接受東網電話訪問時說:「我哋冇乜特別慶祝活動,佢(阿聰)今朝都要做嘢,今晚喺屋企食飯咋,其實都有諗過出街食嘅,但因為佢夜晚又要做嘢,啲時間緊得滯,我又冇乜所謂嘅,我唔係嗰啲一定要慶祝嘅人,所以咪留喺屋企同屋企人食飯囉,咁都好開心。」請埋鄰居嚟食阿Kay續說:「我冇乜嗰啲節日一定 ...


謝安琪同張繼聰結婚十周年,佢話今晚會留喺屋企同屋企人食飯。

今日是歌手謝安琪(Kay)與老公張繼聰(阿聰)結婚十周年,Kay接受東網電話訪問時說:「我哋冇乜特別慶祝活動,佢(阿聰)今朝都要做嘢,今晚喺屋企食飯咋,其實都有諗過出街食嘅,但因為佢夜晚又要做嘢,啲時間緊得滯,我又冇乜所謂嘅,我唔係嗰啲一定要慶祝嘅人,所以咪留喺屋企同屋企人食飯囉,咁都好開心。」

請埋鄰居嚟食

阿Kay續說:「我冇乜嗰啲節日一定要收禮物、慶祝,我自己都冇買禮物畀佢,我都叫佢唔使買禮物畀我,我覺得結婚十周年紀念,話長唔長短唔短,心裏面開心就夠啦,冇乜特別要求!」問到今晚是否由她親自下廚炮製大餐?Kay笑言會由已退休的老爺負責:「佢退休之後就成日大展廚藝,通常啲節日喜慶就由佢大展身手嘅,我老爺仲請咗一、兩位我哋好Friend嘅鄰居嚟,有一位鄰居同阿聰一樣前幾日生日嘅,就搵埋佢嚟一齊開心吓囉。我哋今日都係好平淡咁過,佢(阿聰)做Gym就坐低陪佢。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!