掃呢頁CODE去手機

2017年1月21日 星期六

【P圖又出事】為執靚樣 DoDo整凹巨胸翠如額頭 __,翠如,黃翠如,

今時今日喺相機行先嘅世代,好多人影完相都第一時間擺上網,同朋友開心share,而時下又有唔少美圖Apps,美白瘦面磨皮修身功能要乜有乜,藝人話晒靠樣搵食,執靚個樣都無可厚非,可惜由於唔係個個都係P圖高手,所以時不時都會出現P到過晒火嘅情況。DoDo鄭裕玲前日喺商台節目《口水多過浪花》,訪問呢排宣傳緊新戲《小男人週記3之吾家有喜》嘅阿旦鄭丹瑞同巨胸翠如鄧月平(Larine)。通常做完節目,DoDo都 ...




其他影片:>>






今時今日喺相機行先嘅世代,好多人影完相都第一時間擺上網,同朋友開心share,而時下又有唔少美圖Apps,美白瘦面磨皮修身功能要乜有乜,藝人話晒靠樣搵食,執靚個樣都無可厚非,可惜由於唔係個個都係P圖高手,所以時不時都會出現P到過晒火嘅情況。DoDo鄭裕玲前日喺商台節目《口水多過浪花》,訪問呢排宣傳緊新戲《小男人週記3之吾家有喜》嘅阿旦鄭丹瑞同巨胸翠如鄧月平(Larine)。通常做完節目,DoDo都慣性會將自己同拍檔余迪偉、麻利再加受訪者嘅合照,放上Ig。不過平時做大騷,執生了得嘅DoDo姐,執相技術就似乎麻麻地。睇番DoDo出事張相,DoDo姐皮光肉滑冇乜走樣,不過企佢隔籬嘅鄧月平,右邊額好似俾人打咗一拳咁──凹咗,仲要嘴歪加哨牙,真係同平時巨胸翠如個樣差十萬八千里……經好心網民提醒,DoDo用咗唔夠10分鐘,就刪咗出事嗰張相,貼返原相出嚟,而巨胸翠如就好似食咗還原靚靚拳咁,話咁快變番個靚樣!事後有網民讚DoDo實事求事,話改就改,做事絕唔會拖泥帶水咁話。

DoDo姐原本係擺呢張相……(IG圖片) 放大睇……(IG圖片)
之後又換番(IG圖片) 再次放大 花姨都鍾意p圖
Cammi都俾人話佢係P圖

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!