網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月8日 星期日

蔡依林為愛犬搞生日P 網友:人不如狗 __,蔡依林,

真係估你唔到喇……台灣天后蔡依林(Jolin)養咗隻cute爆狗仔「屋虎」多年,平時得閒都會晒吓愛狗嘅合照上網,儲吓儲吓都幫「屋虎」儲落一大班粉絲。今次Jolin就幫「屋虎」搞咗個十歲生日會,請嚟一大班朋友同「屋虎」慶生,仲開埋Facebooklive與眾同樂㖭!Jolin尋晚就喺Fb玩直播,一開波佢就影住自己話「屋虎」10歲生日,之前就透過寵物溝通師,知道愛犬想搞場生日會,於是佢就call晒親朋 ...


真係估你唔到喇……

台灣天后蔡依林(Jolin)養咗隻cute爆狗仔「屋虎」多年,平時得閒都會晒吓愛狗嘅合照上網,儲吓儲吓都幫「屋虎」儲落一大班粉絲。今次Jolin就幫「屋虎」搞咗個十歲生日會,請嚟一大班朋友同「屋虎」慶生,仲開埋Facebook live與眾同樂㖭!

Jolin尋晚就喺Fb玩直播,一開波佢就影住自己話「屋虎」10歲生日,之前就透過寵物溝通師,知道愛犬想搞場生日會,於是佢就call晒親朋戚友嚟,有老有嫩,仲有埋粉紅Dress Code,齊齊搞個大party,Jolin亦預備好大大個狗食嘅蛋糕畀愛犬。美食當前,「屋虎」即刻又畀手,又企起身請請,最後Jolin幫愛犬吹熄了生日蠟燭,「屋虎」當然就大快朵頤。雖然Jolin咁有心為愛犬搞生日P,不過就被網友批評指「人不如狗」。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!