掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

【與前妻少見面】鄭中基首開腔認少見阿Sa 搵千嬅要問准老婆 __,阿Sa,鄭中基,中基,楊千嬅,千嬅,蔡卓妍,

(新增影片)鄭中基一連四場《PLAYITAGAIN世界巡迴》演唱會,噚晚大年初三喺紅館正式結束,場場爆滿,旺丁又旺財。呢4場騷,重點位梗係聽暴龍哥唱歌啦,不過佢邀請嘅嘉賓同樣精采,幾場以嚟就有杜汶澤、LMF、林敏驄、黃子華咁,而前晚嗰場,更加搵嚟舊愛楊千嬅合唱,仲當住老婆余思敏面前擁抱。今日鄭中基喺慶功宴被問到今次演唱會碌盡人情卡,之後要點還?Ronald話:「冇呀,預咗㗎喇,總之同佢哋講有咩需要 ...




其他影片:>>






(新增影片)鄭中基一連四場《PLAY IT AGAIN世界巡迴》演唱會,噚晚大年初三喺紅館正式結束,場場爆滿,旺丁又旺財。呢4場騷,重點位梗係聽暴龍哥唱歌啦,不過佢邀請嘅嘉賓同樣精采,幾場以嚟就有杜汶澤、LMF、林敏驄、黃子華咁,而前晚嗰場,更加搵嚟舊愛楊千嬅合唱,仲當住老婆余思敏面前擁抱。今日鄭中基喺慶功宴被問到今次演唱會碌盡人情卡,之後要點還?Ronald話:「冇呀,預咗㗎喇,總之同佢哋講有咩需要我一定會幫手。」再問到黃子華唱歌走晒音,拍住佢會唔會好辛苦?Ronald話:「冇事喎,(佢走音都幾勁喎?),可能喺我Earmon聽佢(子華)把聲好細聲。」另外,Ronald頭先講到有個前輩喺泰國拍戲受傷,咁劉德華係嚟睇定係做嘉賓?Ronald話:「嚟睇㗎啫,(你會唔會探佢呀?)再聯絡啦,都想拍條片畀佢睇。」Ronald仲大讚華仔好有心,又送利是又送桔畀自己。不過咁,鄭中基喺年三十晚頭場,就講過話4場騷都好爆,就算反咗面嘅兄弟、前度女友要飛,都唔會俾,仲話驚俾人上打兩巴。(新聞連結: http://bit.ly/2jNU4Jn )至於驚邊個摑佢一巴呢?佢就話:「唉,稿嚟啫。」咁點解唔搵阿Sa(蔡卓妍)呢搵千嬅呢?鄭中基就解釋:「搵千嬅係因為佢翻唱咗《閉目入神》。」問到係咪同阿Sa好少聯絡?佢都話:「少。」不過就會喺電影公司春茗見到Sa爸。而千嬅做嘉賓,鄭中基都有問過太太:「都有問好唔好,大家大個咗,冇所謂。」

鄭中基一連四場演唱會結束,搵過千嬅做嘉賓,但就冇見阿Sa。(攝影:陳慧安) (資料圖片) (資料圖片)
中基問過太太余思敏,佢都話冇問題。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!