掃呢頁CODE去手機

2017年1月18日 星期三

小芬女重遊太子!黃美棋激凸Tee吸男粉 __,黃美棋,

今集有請美棋BB!電影《行運一條龍》中扮演「小芬女」、「童顏」藝人黃美棋由當年的童星變成亭亭玉立的美少女,因為一張在保齡球場內身穿緊身Tee展露身段的生活照,瞬即熱爆網絡成為「網絡女神」。今次為東網巨星全新節目《區區有女神》再走訪當日在太子演出的茶餐廳,買了新鮮熱辣菠蘿包再到鬧市,邀請市民自拍兼派包,點知竟然被人大膽拒絕!高手教路極速破蛋第一個「靚仔自拍王」在未看到美棋BB出現時,笑笑口說:「OK ...




其他影片:>>






今集有請美棋BB!

電影《行運一條龍》中扮演「小芬女」、「童顏」藝人黃美棋由當年的童星變成亭亭玉立的美少女,因為一張在保齡球場內身穿緊身Tee展露身段的生活照,瞬即熱爆網絡成為「網絡女神」。今次為東網巨星全新節目《區區有女神》再走訪當日在太子演出的茶餐廳,買了新鮮熱辣菠蘿包再到鬧市,邀請市民自拍兼派包,點知竟然被人大膽拒絕!

高手教路極速破蛋

第一個「靚仔自拍王」在未看到美棋BB出現時,笑笑口說:「OK佢幾靚!」怎料一看到美棋BB立即「硬晒軚」,仲話:「個菠蘿包唔使畀我你留番自己食」不過一話有得同美棋BB自拍,靚仔即刻舉機擺出一副Chok樣,果然「口裏說不,身體卻很誠實!」至於另一位「怪醫秦博士」留有一頭長留海有型過人,未看到美棋BB時就大讚對方靚女,但一見到真人派包即時耍手兼擰頭說:「唔使嘞!我等緊女朋友!唔好」雖然兩位型男都唔願食包,但講到同美棋BB合照,兩個都唔拒絕嘞!

知耻近乎勇,美棋BB換上緊身激凸Tee配超熱褲走訪保齡球場。本想一展身手,不過她似乎有姿勢欠缺實際,連續打了數次都「落坑」,「零分」收場。幸好終於吸引到現場隱世保齡球高手「杧果哥」的注意,表示要指導美棋BB的保齡球技術,經過「杧果哥」的悉心教導下,美棋BB突飛猛進,終於零的突破,整整打中三個保齡球樽,令全場即刻拍爛手掌,美棋BB還和場內眾人拍攝大合照,場面熱鬧。

獲拍片示愛勁感動

由出道至今,美棋BB都有一群忠實粉絲在身邊默默支持她,他們還特地拍攝了數段影片,向美棋BB表達愛意,其中一位「四眼靚仔粉絲」,在片段中大讚美棋BB親民、沒有架子,表示會繼續支持對方,令美棋BB十分感動。美棋BB亦藉此向粉絲透露心底話:「多謝你們的支持,知道你們一直都好支持同鼓勵我,我會努力做更多好嘅演出畀大家!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!