網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

TVB最好的時光 張藝謀鞏俐都跟甘國亮搵食 __,張藝謀,甘國亮,鞏俐,TVB,

TVB最好的時光張藝謀鞏俐都跟甘國亮搵食「三個臭皮匠」下一句係咩?有返咁上下年紀嘅電視劇迷一定會答「勝過一個甘國亮」。唔係搞gap架,舊時甘國亮個名響到俾人拎嚟同諸葛亮比架,特別係八十年代初,佢幫無綫監製嗰三套《山水有相逢》、《執到寶》、《無雙譜》,嘩!不得了,套套都大熱,無觀眾話唔好睇架,正正就係電視汁撈飯嘅代表作!除咗監製電視劇出色,甘國亮仲係第一批北上拍電影嘅香港電影人。嗰陣時張藝謀都仲未係 ...






  • 其他影片:>>






  • TVB最好的時光 張藝謀鞏俐都跟甘國亮搵食
  • 「三個臭皮匠」下一句係咩?有返咁上下年紀嘅電視劇迷一定會答「勝過一個甘國亮」。唔係搞gap架,舊時甘國亮個名響到俾人拎嚟同諸葛亮比架,特別係八十年代初,佢幫無綫監製嗰三套《山水有相逢》、《執到寶》、《無雙譜》,嘩!不得了,套套都大熱,無觀眾話唔好睇架,正正就係電視汁撈飯嘅代表作!

    除咗監製電視劇出色,甘國亮仲係第一批北上拍電影嘅香港電影人。嗰陣時張藝謀都仲未係國寶級導演,鞏俐都仲未做到國際鞏,甘國亮就已經係監製,帶住佢哋拍《秦俑》!拍《秦俑》嗰時,程小東做執導、徐克出品、李碧華就編劇,而家響晒朵嘅佢哋,當初都要跟甘國亮搵食咋。

    仲有王家衛、王晶、杜琪峯、戚其義等等等等,全部都係經佢發掘,而且亞視、無線、香港鳳凰衛視、商台、新城全部都搵過佢擔任行政主管,90、00後係咪估佢唔到咁威呢!

    鍾意就快D Share啦!