網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月26日 星期日

李漫芬:【爆乳新娘】李漫芬同老公肉緊咀嘴10秒 __,李漫芬,

李漫芬同老公肉緊咀嘴10秒,Sweet到爆!藝人李漫芬(Fanny)與圈外男友談成坤拉埋天窗,今日晚上於尖沙咀廷開23圍宴請賓客。夫婦二人於五點半見傳媒,新郎以白色禮服亮相,女主角Fanny則穿上婚紗谷三吋事業線示人,他們更應記者要求咀嘴10秒,女方主動攬實老公,相當肉緊。感覺亡父喺度Fanny接受訪問說:「心情好緊張呀,個心卜卜跳,呢個台上過嚟好多次做司儀,今次做主角心情好唔同。(有冇喊?)今朝 ...


李漫芬同老公肉緊咀嘴10秒,Sweet到爆!

藝人李漫芬(Fanny)與圈外男友談成坤拉埋天窗,今日晚上於尖沙咀廷開23圍宴請賓客。夫婦二人於五點半見傳媒,新郎以白色禮服亮相,女主角Fanny則穿上婚紗谷三吋事業線示人,他們更應記者要求咀嘴10秒,女方主動攬實老公,相當肉緊。

感覺亡父喺度

Fanny接受訪問說:「心情好緊張呀,個心卜卜跳,呢個台上過嚟好多次做司儀,今次做主角心情好唔同。(有冇喊?)今朝喊到豬頭炳咁,尋晚上頭已經喊,因為同Daddy(亡父)講嘢而喊到收唔到聲,搞到媽咪又一齊喊,不過好感動。」Fanny講到亡父又眼濕濕,問喊了幾多升眼淚?她說:「每個姊妹都兩包紙巾!今朝一跪低斟茶又喊,雖然眼見媽咪一個,但感覺到Daddy都喺度,之前Daddy臨終時侯,都叫佢唔好咁快走,因為仲未斟茶畀佢,點知第二日就移民咗去天堂喇!」

零用得20蚊

老公談成坤接受訪問,講到擔任司儀的Fanny出名牙尖嘴利,問有否馭妻術?他說:「佢平時唔係咁㗎!」Fanny搶答說:「係口齒伶俐,我有教老公講嘢,之前佢拎唱K神器練演講,練咗70幾次,驚失禮呀!(今朝有講愛的宣言?)我會鑲起佢!佢應承每日零用得20蚊(港元)!(計劃生B?)個心仲係15、16,有長輩叫我生,亦有單身朋友話冇小朋友好自由,我哋冇家庭壓力,兄弟姊妹都有小朋友喇,隨緣囉!」而老公即場請教記者生仔秘方,獲賜招學「倒樹蔥」,認真搞笑。

曾住90呎劏房

問Fanny婚後會否做全職太太?她說:「唔會,都會繼續做嘢,因為要養家,依家就冇咁大壓力,有個鍾意嘅人喺屋企等自己,食白粥都開心!自己之前環境唔係太好,一個女仔住90呎劏房,但依家有人分擔。覺得老公係Daddy帶畀我嘅,之前係Daddy負責換燈膽,老公之前上嚟換,覺得係Daddy帶住佢嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!