網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月9日 星期四

尹子維度過先買 [壹週刊 - 1405] __,尹子維,M1,

紅酒櫃有平有貴,尹子維睇中呢款大概可放廿支酒,幾千蚊就有交易。同你吟一吟尹子維度過先買香港地,可以喺自己間屋整個酒窖用嚟藏酒,萬中無一!大部分人只會keep少量,其他存倉;所以,喜歡飲尤其係紅酒嘅,屋企紅酒櫃必備。早個禮拜,《壹》仔喺中環豐澤見到尹子維睇紅酒櫃,目標係細size,不同牌子不同款逐一格價,摸完一輪,尹子維冇即時扑槌,只係用手機影低相,留為參考。梗係,返去度清度楚至好,萬一唔fit位, ...


紅酒櫃有平有貴,尹子維睇中呢款大概可放廿支酒,幾千蚊就有交易。

同你吟一吟

尹子維度過先買

香港地,可以喺自己間屋整個酒窖用嚟藏酒,萬中無一!大部分人只會 keep少量,其他存倉;所以,喜歡飲尤其係紅酒嘅,屋企紅酒櫃必備。

早個禮拜,《壹》仔喺中環豐澤見到尹子維睇紅酒櫃,目標係細 size,不同牌子不同款逐一格價,摸完一輪,尹子維冇即時扑槌,只係用手機影低相,留為參考。

梗係,返去度清度楚至好,萬一唔 fit位,要將屋企啲嘢大挪移執過,攞嚟搞

影低個款同價錢 size,返屋企度清楚個位先再考慮。

睇完酒櫃再睇洗衣機,離開時兩手空空嘅尹子維唔通準備置家做老襯?

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!