掃呢頁CODE去手機

2017年2月16日 星期四

咪當胡蓓蔚係老襯 [壹週刊 - 1406] __,胡蓓蔚,M1,

同你吟一吟咪當胡蓓蔚係老襯旺區嘅港鐵站口,例如中環,係「錢箱黨」長期駐紮嘅搵食熱點。早排《壹》仔就响皇后大道中,見到豹嫂胡蓓蔚同朋友行行吓,俾個頭髮花白嘅「錢箱黨」截住,不過醒爆豹嫂完全冇心軟,仲留低同行朋友做人質,自己一個行咗去。交完「捐款」後,朋友追番豹嫂一齊入Zara巡個圈,但冇耐又走番出外面,只見豹嫂戙响玻璃櫥窗係咁望;真係啱睇鍾意!好,入去試衫。印象中,豹嫂好捨得使錢扮靚,買對過萬蚊嘅鞋 ...


同你吟一吟

咪當胡蓓蔚係老襯

旺區嘅港鐵站口,例如中環,係「錢箱黨」長期駐紮嘅搵食熱點。早排《壹》仔就响皇后大道中,見到豹嫂胡蓓蔚同朋友行行吓,俾個頭髮花白嘅「錢箱黨」截住,不過醒爆豹嫂完全冇心軟,仲留低同行朋友做人質,自己一個行咗去。

交完「捐款」後,朋友追番豹嫂一齊入 Zara巡個圈,但冇耐又走番出外面,只見豹嫂戙响玻璃櫥窗係咁望;真係啱睇鍾意!好,入去試衫。

印象中,豹嫂好捨得使錢扮靚,買對過萬蚊嘅鞋去襯衫亦係等閒事,不過捨得不等同會立亂使,所以就算十蚊廿蚊唔係錢,但對啲想搵佢老襯嘅「錢箱黨」,就真係睬你都傻!

遇到專搵老人出馬截人嘅「錢箱黨」,豹嫂唔上當,留低朋友「奉獻」,自己一支箭行咗去。

豹嫂睇中櫥窗公仔著住嗰件紅色長褸,考慮咗一陣,決定入去試上身。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!