掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

馬明慳家買15年款Benz 帶媽媽買80幾萬新車 __,馬明,馬國明,

馬明慳家買15年款Benz帶媽媽買80幾萬新車本報前日收到讀者余小姐報料,指在紅磡Benz車廠見到馬明和兩女子,記者趕到現場,發現馬明駕駛約84萬元的2015年款黑色BenzCLA45AMG,車內還有其媽咪和家姐,馬明將新車直駛回太古城寓所,當他發現記者追訪,即時叫媽咪和家姐落車,之後他將座駕泊在路邊。馬明昨日被問及買2015年款車,他說:「我唔覺得係倉底,我覺得係寶物沉歸底,爸爸唔係有錢人,我買 ...


馬明慳家買15年款Benz

帶媽媽買80幾萬新車

本報前日收到讀者余小姐報料,指在紅磡Benz車廠見到馬明和兩女子,記者趕到現場,發現馬明駕駛約84萬元的2015年款黑色Benz CLA45 AMG,車內還有其媽咪和家姐,馬明將新車直駛回太古城寓所,當他發現記者追訪,即時叫媽咪和家姐落車,之後他將座駕泊在路邊。馬明昨日被問及買2015年款車,他說:「我唔覺得係倉底,我覺得係寶物沉歸底,爸爸唔係有錢人,我買嘅嘢都係靠自己搵錢,所以我寧願大家話我慳家,因為搵錢辛苦,要做個精明消費者。」



【Benz CLA45 AMG 約值84萬元】

以近84萬元購入2015年款Benz的馬明,強調寶物沉歸底。



【新車落地】

馬明前日帶媽咪和家姐到Benz車廠攞新車,之後做柴可夫接載返家。攝影:吳耀輝、畢紹基


鍾意就快D Share啦!