掃呢頁CODE去手機

2017年2月7日 星期二

林海峰准16歲女入行:當課餘活動 __,林海峰,

林海峰准16歲女入行:當課餘活動
查看相片林海峰(右)依家已經叫唔郁個女去食飯或者沖涼,喺屋企冇操控能力。【東方日報專訊】林海峰(Jan)的16歲大女林泳長得亭亭玉立,亦似足媽媽彭羚一樣唱得,據知有兩大唱片公司向她招手。昨日林海峰偕葛民輝(阿葛)、森美、小儀及項明生等出席活動,問到是否禁止女兒入行,Jan即反問:「點答好?(女兒本身意願?)冇,基本上冇,如果佢想咪當課餘活動。我返電台都兼職咗廿幾年,未有正職。」他認為女兒可以將唱歌 ...


查看相片
林海峰(右)依家已經叫唔郁個女去食飯或者沖涼,喺屋企冇操控能力。

【東方日報專訊】林海峰(Jan)的16歲大女林泳長得亭亭玉立,亦似足媽媽彭羚一樣唱得,據知有兩大唱片公司向她招手。昨日林海峰偕葛民輝(阿葛)、森美、小儀及項明生等出席活動,問到是否禁止女兒入行,Jan即反問:「點答好?(女兒本身意願?)冇,基本上冇,如果佢想咪當課餘活動。我返電台都兼職咗廿幾年,未有正職。」他認為女兒可以將唱歌當成興趣,這樣會開心一點,亦不反對她做兼職。而阿葛則笑言曾鼓勵兒子入行,但遭拒絕。

自嘲在家「失禁」

Jan又笑言平日催不到女兒去洗澡和吃飯,在家只能控制到女傭,故在家的操控能力可說是「失禁」。問到太太可會復出?他表示有鼓勵太太唱歌,但她的「正職」很忙:「佢(彭羚)喺車上面立體聲咁唱《星聲夢裡人》主題曲,一個星期聽幾十萬次。」並透露日前細女林清上網看完他的歌曲MV後唧一聲笑,沒有說任何話就走開。問到大女對唱歌有興趣嗎?他搞笑說:「周刊話係。(唱片公司有冇接觸佢?)唱片公司係存在嘅,唱片舖就有接觸,叫人留番DVD畀我。」 文:音樂組

是日精選


鍾意就快D Share啦!