網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月7日 星期二

【16年後】周星馳冇諗再攞最佳導演 __,周星馳,

周星馳大讚林允有天份!周星馳執導電影《美人魚》於今年金像獎中共有八個提名,當中包括「最佳電影」、「最佳導演」、「最佳女配角」等多個大獎,成績不俗,他更憑《美》片《無敵》一曲,入圍「最佳原創電影歌曲」。對此,周星馳表示高興,而周星馳曾於2001年憑電影《少林足球》奪得最佳導演,問他可有信心相隔16年再奪此獎?他謂:「我無諗,反而我希望入圍最佳女配角嘅張雨綺同最佳新演員嘅林允可以攞,因為佢哋都做得好好 ...


周星馳大讚林允有天份!

周星馳執導電影《美人魚》於今年金像獎中共有八個提名,當中包括「最佳電影」、「最佳導演」、「最佳女配角」等多個大獎,成績不俗,他更憑《美》片《無敵》一曲,入圍「最佳原創電影歌曲」。對此,周星馳表示高興,而周星馳曾於2001年憑電影《少林足球》奪得最佳導演,問他可有信心相隔16年再奪此獎?他謂:「我無諗,反而我希望入圍最佳女配角嘅張雨綺同最佳新演員嘅林允可以攞,因為佢哋都做得好好。」林允作為一位新人初起步拍《美人魚》在影壇有如此好成績,導演周星馳居功不少,周星馳則指愛向高難度挑戰,他笑言:「林允係有天份,不過,作為一個導演去拍一個全無演戲經驗嘅新人,亦真係唔係咁容易,不過,我反而幾鍾意!(啲反應夠真?)呢啲有好有壞,不過,我真係幾鍾意拍新人,係個人喜好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!