掃呢頁CODE去手機

2017年2月17日 星期五

李漫芬:李漫芬谷行事業線2‧26出嫁做人妻 __,李漫芬,

Fanny同談成坤2月26日結婚!無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)早前宣布成為「準人妻」,她與圈外游水教練未婚夫Alvin(談成坤)將會於本月26日在尖沙咀舉行婚禮,暫預計筵開29至30圍,Fanny坦言對婚事非常緊張,Alvin還笑指自己緊張到爆暗瘡及失眠,驚當天上台致詞時講漏要多謝的人。Fanny則透露當晚邀請了曾志偉、許志安、米雪、歐陽震華、郭晉安等,及《一屋老友記》、《致命復活》的監製和演 ...


Fanny同談成坤2月26日結婚!

無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)早前宣布成為「準人妻」,她與圈外游水教練未婚夫Alvin(談成坤)將會於本月26日在尖沙咀舉行婚禮,暫預計筵開29至30圍,Fanny坦言對婚事非常緊張,Alvin還笑指自己緊張到爆暗瘡及失眠,驚當天上台致詞時講漏要多謝的人。Fanny則透露當晚邀請了曾志偉、許志安、米雪、歐陽震華、郭晉安等,及《一屋老友記》、《致命復活》的監製和演員同事們。

星級姊妹團

Fanny早前由Alvin陪同下到婚紗店試「戰衣」,大晒事業線的Fanny,獲未婚夫細心地撥弄秀髮及整理首飾,Fanny表示日子甚有意義:「2月26日,2+2+6=10,十全十美,我哋其實冇計過,咁啱係師傅擇日,而揀嗰間酒店係因為呢個係我哋相識嘅地方。(籌備成點?)轉入大直路啦,當日會按傳統儀式,斟茶、接新娘,佢準備要過五關斬六將。」又透露星級姊妹團有陳煒、Kawaii及吳沚默。而Alvin就坦言預了被玩,兄弟團亦已積極備戰:「預咗頸以下地方任玩,因為個樣要影相,同埋唔好食同飲,驚到夜晚會肚痛唔見咗個新郎。」

未婚夫一百分

Fanny續表示由於男友是游水教練,六塊腹肌是其制服,故自己需很努力去keep fit,大感壓力。問到二人被對方哪一點所吸引?Fanny說:「佢好孝順、好有愛心,好似啲小朋友有自閉症、過度活躍症,好難搵游水教練,佢就話佢教,畀人用加倍時間、精神心機去教。」並大讚對方很樂於助人,曾幫自己搬裙、搬屋、甚至洗廁所,更感動得哽咽地說:「之後有次我屋企盞燈燒咗,本身諗住唔理,但佢嚟幫手,自從我爹哋走咗之後,屋企換燈、水龍頭嘅岡位就係我負責,好似有次花灑壞咗用唔到,我唔夠力,心裏面就叫在天之靈嘅爹哋幫下我,如果唔係媽咪就冇得沖涼,心講完,我就有力扭開花灑頭,我覺得係爹哋一直陪住我。所以當我見到Alvin幫手換燈嗰刻,覺得係爹哋想話我知呢個人係值得我相信嘅人。」

勝在夠慳家

Alvin則表示被Fanny的慳家本色所吸引:「佢拎住好多嘢都搭地鐵,用牙膏用到冇都要擠埋,甚至剪埋嚟用,又好孝順同有愛心,融入晒我嘅游泳學生,仲要佢其實好驚狗,呢樣都克服埋,同我隻狗好friend!」問到二人婚後是否會進行造人計劃?Alvin搶閘說:「要計劃,結婚就會計劃,愈早愈好,順其自然。」Fanny補充說:「唔知啊,如果有就係天嘅禮物,冇都冇壓力。」她續說因Alvin樂於助人的個性,令她有少少危機感,她說:「佢當初都係成日幫我先至一齊,所以都驚架,不過佢係好好嘅,拍拖後乜嘢都會同我講。」而Alvin又稱不會介意Fanny因工作需要而衣着性感,笑說:「我成日喺泳池到見慣晒,唔覺得有咩。」Fanny隨即補充說:「如果我拍劇有攬攬錫錫會同你報咗先,你得先拍。」至於度蜜月,Fanny表示因工作關係而要延期數月。

另外,Fanny表示原來早前一同為保險廣告試鏡,誰知Alvin被選中,而自己則落選。問到Alvin是否有興趣做幕前?他說:「如果有機會都想試下,跳出水搵收入,同埋體驗下佢嘅生活。」他續甜蜜稱雖然廣告中的老婆不是Fanny,但現實中卻選擇了她。

服裝:Brenda Lo Atelier




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!