掃呢頁CODE去手機

2017年2月5日 星期日

阮小儀:小儀心中地位 2百磅脹爆金剛贏余文樂 __,余文樂,金剛,小儀,

金剛話佢喺小儀心中地位贏咗余文樂(左圖),仲贏咗好耐㖭!藝人金剛到屯門Vcity出席「賀年『口』多福」活動,戒煙後身形愈來愈脹的他笑說:「我就嚟200磅,依家好多女仔唔敢同我一齊行,因為我個胸大過佢哋,我CCup呀!(你可以識啲DCup或以上㗎?)依家我覺得Cup數唔係重點嚟,擺第二,性格擺第一,溝通到就OK!(阮小儀啱晒Feel?)嘩,呢啲人鬼殊途喎,好明顯佢係鬼啦,我覺得做Friend好過,唔 ...




其他影片:>>






金剛話佢喺小儀心中地位贏咗余文樂(左圖),仲贏咗好耐㖭!

藝人金剛到屯門V city出席「賀年『口』多福」活動,戒煙後身形愈來愈脹的他笑說:「我就嚟200磅,依家好多女仔唔敢同我一齊行,因為我個胸大過佢哋,我C Cup呀!(你可以識啲D Cup或以上㗎?)依家我覺得Cup數唔係重點嚟,擺第二,性格擺第一,溝通到就OK!(阮小儀啱晒Feel?)嘩,呢啲人鬼殊途喎,好明顯佢係鬼啦,我覺得做Friend好過,唔好破壞呢個友誼(你有機會喺佢心目中贏到余文樂㗎喎?)贏梗呀,贏咗好耐啦,呢樣嘢唔擔心,唔同Style嘛,我有嘅係胸部,佢嗰啲係胸『雞』(肌)。」

肥到Cute得滯

金剛被問到元宵及情人節如何度過?他說:「情人節咪買嘢囉,送畀我阿媽。(阿媽想你送禮物畀你女友?)佢情願我送嘢畀佢,佢唔會催我拍拖結婚啦。(戒咗煙,多咗女埋身?)又冇喎,因為肥到Cute得滯呀!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!