掃呢頁CODE去手機

2017年2月5日 星期日

就嚟30歲畀阿媽催婚!麥美恩自爆有人追 __,麥美恩,

麥美恩BB今年30歲喇,佢話自己都有人追嘅!藝人麥美恩(Mayanne)到油塘出席活動,並在台上獻唱兩曲,她說:「呢個新年爹哋媽咪返咗嚟香港一齊過年,好多年都冇試過,返工好多人,放工返到屋企又好熱鬧。(伯母有冇催你快啲拍拖?)間中都會講兩句,今年我都30歲,咁我都唔係冇人追嘅!(圈內人?)咁除咗返TVB,我都識其他人嘅,我會畀好清晰嘅signal人哋,唔會拖住人,亦唔會令人難堪,咁我都唔係嗰啲好被 ...


麥美恩BB今年30歲喇,佢話自己都有人追嘅!

藝人麥美恩(Mayanne)到油塘出席活動,並在台上獻唱兩曲,她說:「呢個新年爹哋媽咪返咗嚟香港一齊過年,好多年都冇試過,返工好多人,放工返到屋企又好熱鬧。(伯母有冇催你快啲拍拖?)間中都會講兩句,今年我都30歲,咁我都唔係冇人追嘅!(圈內人?)咁除咗返TVB,我都識其他人嘅,我會畀好清晰嘅signal人哋,唔會拖住人,亦唔會令人難堪,咁我都唔係嗰啲好被動嘅女仔。」

當記者追問哪些追求者是否《學是學非》的專家或博士?Mayanne未有正面回應,只以笑代答。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!