掃呢頁CODE去手機

2017年2月26日 星期日

陳庭欣:【提示32.5C】港姐冠軍嘟嘴晒素顏床照 __,庭欣,港姐,陳庭欣,

呢位係邊個?畀5秒時間你諗~每次女藝人現身都會打扮得花枝招展,以最佳狀態示人,不過女藝人都係人,平時收咗工都盡量唔化妝,等皮膚休息吓嘛!不過佢哋個素顏樣,有時都幾考大家眼力,因為頭5秒真係未必認到佢係邊個!好似呢位靚女咁,今日就喺社交網貼咗張床照,素顏上陣嘅佢話自己唔會離開被窩,仲用Apps幫自己戴咗頂企鵝帽,仲加咗啲胭脂嘟晒嘴咁,網民都留言問邊個嚟,畀啲貼士大家,佢係前港姐冠軍仲係無綫咪神𠻹!登 ...


呢位係邊個?畀5秒時間你諗~

每次女藝人現身都會打扮得花枝招展,以最佳狀態示人,不過女藝人都係人,平時收咗工都盡量唔化妝,等皮膚休息吓嘛!不過佢哋個素顏樣,有時都幾考大家眼力,因為頭5秒真係未必認到佢係邊個!

好似呢位靚女咁,今日就喺社交網貼咗張床照,素顏上陣嘅佢話自己唔會離開被窩,仲用Apps幫自己戴咗頂企鵝帽,仲加咗啲胭脂嘟晒嘴咁,網民都留言問邊個嚟,畀啲貼士大家,佢係前港姐冠軍仲係無綫咪神𠻹!

登登登凳~佢就係32.5C超級無敵「蜜桃胸」陳庭欣(Toby)究竟有冇人5秒內就認得出係佢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!