掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

34歲孫慧雪宣布佗B:最好的情人節禮物 __,孫慧雪,

恭喜晒!34歲「宅男女神」孫慧雪同圈外富貴羅天彥喺上年12月23日拉埋天窗。之後孫慧雪出活動時,都見佢成個人脹晒,孕味勁濃,但佢次次都只係話有好消息就會公布!而啱啱,雪雪就喺fb晒相公布喜訊,佢留言:「這是上天送給我們最好的情人節禮物❤️#终於可以公佈了#三個月了」睇番張相,見到雪雪好穩陣,着住平底鞋,用手整個心心放喺肚仔度,畫到勁有愛!__________________________想聽歌? ...


恭喜晒!34歲「宅男女神」孫慧雪同圈外富貴羅天彥喺上年12月23日拉埋天窗。之後孫慧雪出活動時,都見佢成個人脹晒,孕味勁濃,但佢次次都只係話有好消息就會公布!而啱啱,雪雪就喺fb晒相公布喜訊,佢留言:「這是上天送給我們最好的情人節禮物❤️#终於可以公佈了#三個月了」睇番張相,見到雪雪好穩陣,着住平底鞋,用手整個心心放喺肚仔度,畫到勁有愛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!