網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月19日 星期日

36D黃文意收飯局邀請 開價200萬人仔 __,黃文意,

Mandy被出價200萬人仔,邀約佢簡單食飯。無綫近年盛產「咪神」,一眾小花不吝嗇好身材,紛紛以泳衣上陣拍節目,效果噴血引起極大迴響,亦惹來狂蜂浪蝶。繼日前「咪神」之一的朱智賢連環收到飯局邀約,新「咪神」黃文意(Mandy)亦步師姐後塵,當中更有人願意出價200萬人民幣(約226萬港元)與她「簡單吃飯」,認真瘋狂!最強Body惹遐想現年24歲的Mandy早前性感演出節目《3日2夜》,憑36D「最強 ...


Mandy被出價200萬人仔,邀約佢簡單食飯。

無綫近年盛產「咪神」,一眾小花不吝嗇好身材,紛紛以泳衣上陣拍節目,效果噴血引起極大迴響,亦惹來狂蜂浪蝶。繼日前「咪神」之一的朱智賢連環收到飯局邀約,新「咪神」黃文意(Mandy)亦步師姐後塵,當中更有人願意出價200萬人民幣(約226萬港元)與她「簡單吃飯」,認真瘋狂!

最強Body惹遐想

現年24歲的Mandy早前性感演出節目《3日2夜》,憑36D「最強BODY」迷倒不少宅男,獲封無綫新一代「咪神」。不過,Mandy近日不斷收到私訊邀請出席飯局,其中有「代理」首先開價30萬人民幣(約34萬港元)邀約「過夜」飯局,遭Mandy拒絕後更加碼至200萬人民幣(約226萬港元),並聲稱其富商老闆只是希望與她「簡單吃飯」,又願意先支付訂金以表誠意。

以為飯局係騙案

Mandy接受東網訪問透露,當初收到邀約時,一度以為是騙案。對於其飯局價升價六倍多,她笑言:「估唔到有人願意出咁多錢,但我唔信對方出200幾萬,只係想同我食餐飯咁簡單,當然唔會覆佢。(形象太性感出事?)我覺得唔關事,我只係工作需要先會偶爾性感,只係健康性感啫,同埋平日亦唔會賣弄身材。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!