掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

為3女準備嫁妝 Bob擁10個物業繼續掃舖 __,Bob,林盛斌,

Bob同老婆至少有10個物業,估計市值近半億。藝人林盛斌(Bob)搞笑形象相當入屋,近年隨着知名度及工作量提升,身為「愛家號」的他銀包腫脹即靜極思動,密密在樓市方面出手,為太太及3個囡囡日後生活積穀防飢,其物業市值至今估計已近半億(港元),難怪他早前受訪已明言:「每個女我都已經準備咗層樓畀佢哋做嫁妝喇。」孖老闆娘講地產經據記者翻查土地註冊署資料顯示,Bob與太太PearlWong聯名或各自擁有物業 ...


Bob同老婆至少有10個物業,估計市值近半億。

藝人林盛斌(Bob)搞笑形象相當入屋,近年隨着知名度及工作量提升,身為「愛家號」的他銀包腫脹即靜極思動,密密在樓市方面出手,為太太及3個囡囡日後生活積穀防飢,其物業市值至今估計已近半億(港元),難怪他早前受訪已明言:「每個女我都已經準備咗層樓畀佢哋做嫁妝喇。」

孖老闆娘講地產經

據記者翻查土地註冊署資料顯示,Bob與太太Pearl Wong聯名或各自擁有物業包括「成名發迹地」旺角仁安大廈兩個分別600多及900多呎的單位外,更於深水埗及長沙灣一帶「狂掃」至少6個住宅,加上兩個小型寫字樓及商業大廈單位,二人至少手持10個物業,名副其實投資有道!

日前Bob被發現與助手揸車前往旺角,泊好車後他一支箭步入附近一間地產公司,隨即與地產經紀雞啄唔斷,未幾眾人更陪Bob移步到後巷煲煙繼續吹水。隨後Bob等往廣華街一帶「巡舖」,只見Bob於店舖外行來行去視察環境,又拿出手機不斷拍照。當眾人「完事」後返回地產舖時,Bob竟於門外停低,與附近小食店的老闆娘大講「地產經」。

買股票輸幾十萬學精

事後東網致電Bob,問他是否有意再入市?他笑住答:「又有人報料呀?講起嚟都失禮,以前收入唔多,試過想錢搵錢走去學人買股票,結果眨吓眼輸咗幾十萬(港元),自此之後我就同自己講,有錢買磚頭好過!嗰日係去學吓人睇舖位啫,買樓唔同買舖,要注意嘅細節好多,當自己學多樣嘢都好。(買樓買到半億身家喎。)邊有咁多?有啲係供斷咗,有啲都仲要揼錢落去嘅,仲要捱呀!」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!