掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

馬國明43歲生日飯局 唔見心穎見詩詠! __,心穎,馬國明,黃心穎,

Belatedhappybirthday阿明仔!迎排被指破Dry蜜運嘅馬國明(馬明),多次被拍得同緋聞女友黃心穎出出入入,原來馬明喺啱啱過去嘅星期一(13/2)就度過佢43歲生日,真係大個仔喇!今日就有「阿妹」唐詩詠甫馬明嘅生日飯局相,相中未見心穎BB出現,淨係得詩詠BB同另一個女友人,仲有鄭嘉穎、林子善同黃嘉樂,仲齊齊切Cake,又有鄭嘉穎同林子善大派利是,開心到呢!唔知係咪因為心穎BB冇在場, ...


Belated happy birthday阿明仔!

迎排被指破Dry蜜運嘅馬國明(馬明),多次被拍得同緋聞女友黃心穎出出入入,原來馬明喺啱啱過去嘅星期一(13/2)就度過佢43歲生日,真係大個仔喇!

今日就有「阿妹」唐詩詠甫馬明嘅生日飯局相,相中未見心穎BB出現,淨係得詩詠BB同另一個女友人,仲有鄭嘉穎、林子善同黃嘉樂,仲齊齊切Cake,又有鄭嘉穎同林子善大派利是,開心到呢!唔知係咪因為心穎BB冇在場,貴為「圈中筍盤」嘅馬明居然以眼鏡頹Look出現,完美展現佢口中嘅宅男mode,真係……差啲唔認得。

個Look跌Watt唔緊要,不過見詩詠微博寫道:「Happy birthday 二佬 送你一個蛋糕,祝你人生都是甜甜蜜蜜 身體健康 多謝大佬三哥的利是,做細真係好」咦,甜甜蜜蜜?唔知係咪暗示緊馬明真係蜜運中呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!