網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

【老花真面目?】火氣十足 53歲章小蕙老退化 __,章小蕙,

相關連結:大把貨!53歲章小蕙唔憂米做中介抽佣過活http://bit.ly/2k7htJV新舊B嫂大比拼章小蕙無添加勝韓婦范姜http://bit.ly/2k7WS30想當年章小蕙真係好霸氣,一句「飯可以唔食,但衫唔可唔買」,欠成二億幾債務一樣冇有怕,俾人鬧爆佢同白頭佬陳耀旻搞不倫戀,一樣我行我素。事隔多年,53歲嘅章小蕙仍然係咁好火。入到間眼鏡舖不停講,再看她嬲爆爆表情,應該都是向職員開火居多 ...


相關連結:

大把貨 ! 53歲章小蕙唔憂米 做中介抽佣過活

http://bit.ly/2k7htJV

新舊B嫂大比拼 章小蕙無添加勝韓婦范姜

http://bit.ly/2k7WS30

想當年章小蕙真係好霸氣,一句「飯可以唔食,但衫唔可唔買」,欠成二億幾債務一樣冇有怕,俾人鬧爆佢同白頭佬陳耀旻搞不倫戀,一樣我行我素。

事隔多年,53歲嘅章小蕙仍然係咁好火。入到間眼鏡舖不停講,再看她嬲爆爆表情,應該都是向職員開火居多。之後小蕙拎住個列明度數報告,睇到非常投入。究竟係近視、散光加深定係有老花呢?

或者度數又深咗,小蕙即時霸氣盡減,跟職員不停呻。學姜大衛講︰「寶刀都會生鏽,何況係人呢!」始終章小蕙年過半百,依家眼紋同黑眼圈都現出來,但整體都叫保得住個靚樣,章小蕙已經不錯了。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!