掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

年半拍五套劇 陳展鵬自爆曾53個鐘冇瞓 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

年半拍五套劇,又真係好Chur喎。「視帝」陳展鵬與姚子羚在將軍澳電視城古裝街為無綫新劇《天命》開工。氣搵急降到只有12度,問剃了頭扮演和珅的陳展鵬凍不凍?他笑說:「呢個係前哨戰,3月去北京、橫店拍外景仲凍,好耐未試過拍古裝唔使流汗,愈凍愈好啦。」陳展鵬拍攝時先後傷頸和右膝,右膝傷勢已經九成痊癒,稍後會再投入拍攝動作場面,講到馬國明拍《深宮計》連踩超過27小時,陳展鵬則說:「27個鐘對於我嚟講好正常 ...


年半拍五套劇,又真係好Chur喎。

「視帝」陳展鵬與姚子羚在將軍澳電視城古裝街為無綫新劇《天命》開工。氣搵急降到只有12度,問剃了頭扮演和珅的陳展鵬凍不凍?他笑說:「呢個係前哨戰,3月去北京、橫店拍外景仲凍,好耐未試過拍古裝唔使流汗,愈凍愈好啦。」

陳展鵬拍攝時先後傷頸和右膝,右膝傷勢已經九成痊癒,稍後會再投入拍攝動作場面,講到馬國明拍《深宮計》連踩超過27小時,陳展鵬則說:「27個鐘對於我嚟講好正常,希望拍啲好嘅嘢,有多啲時間休息個樣會精神飽滿啲,又唔會咁易受傷,套劇受傷咗兩次都係因為唔夠休息。(最長踩幾多個鐘?)拍《叛逃》試過53個鐘,嗰陣年半拍五套劇,好多時會疊住咗,又唔係完全冇瞓,喺車程嘅時候瞓,係體能嘅測試。(點頂眼瞓?)靠意志,好似當兵打扙。做演員最辛苦其實就係冇得瞓,唔夠瞓個人會好燥底、好炆憎,演員好似打扙咁,一埋位就要集中精神,都係靠意志。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!