網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月19日 星期日

【一拳打爆門嚇親施明】71歲鼎爺揭離婚真相:有人借錢不遂搬弄是非 __,鼎爺,李家鼎,

李家鼎由武師化身做廚師,主持飲食節目《阿爺廚房》展現鐵漢柔情一面,吸納唔少師奶fans。日前鼎爺接受車淑梅《舊日的足跡》訪問,自爆當年點解會同施明離婚。有報導指鼎爺明知前妻施明患有哮喘,但都係屋企養咗好多雀,成為離婚導火線。鼎爺未有否認:「我畀嗰啲堪輿學家累死,話施明生肖同雞雀相沖,後來我連一隻雀都唔可以養。」鼎爺自覺一生最大嘅失敗就係離婚,回想19年嘅婚姻,佢從來冇提出過要離婚:「當年施明生日, ...


李家鼎由武師化身做廚師,主持飲食節目《阿爺廚房》展現鐵漢柔情一面,吸納唔少師奶fans。日前鼎爺接受車淑梅《舊日的足跡》訪問,自爆當年點解會同施明離婚。有報導指鼎爺明知前妻施明患有哮喘,但都係屋企養咗好多雀,成為離婚導火線。鼎爺未有否認:「我畀嗰啲堪輿學家累死,話施明生肖同雞雀相沖,後來我連一隻雀都唔可以養。」鼎爺自覺一生最大嘅失敗就係離婚,回想19年嘅婚姻,佢從來冇提出過要離婚:「當年施明生日,有學生打畀我話想學騎馬,佢唔開心暱埋入房,我想打開門,但竟然打穿咗個窿。自此佢就唔再理睬我,後來就提出離婚。」鼎爺想打開度門變成打爆度門,力度幾猛都想像得到,不過鼎爺話如施明所言,佢份人雖然粗魯,但從來冇郁過手,後來鼎爺先知施明唔睬佢,係因為有人借錢不遂,從中搬弄是非。面對感情缺失,鼎爺話最緊要大家能來得開心、去得瀟灑,佢話:「98年我曾經飛去美國求復合,但佢唔答應‥‥不過,既然成事實就唔再追究,我教泳豪(細仔)都一樣,『寧可天下人負我,唔可以我負天下人』係家教。今日我見到思琦都會打招呼,合作唔係問題。」鼎爺自覺不枉此生,因為前妻係美女,有兩個乖仔,o依家仲有埋個得意孫,而現任女友就成日埋怨因為被寵所以食肥晒,真係好冧!鼎爺話最大嘅心願係買一間屋,住得舒服啲,再婚就順其自然。鼎爺仲喺節目中講咗一啲有關做馬術指導時嘅經歷,救過汪明荃同鄭少秋一命。對於劉德華早前墮馬受傷,鼎爺直言呢個年紀起碼要休息半年先可以復原,由於唔方便探望,所以喺節目上送上祝福。

鼎爺上車淑悔節目,重提當年點解要離婚。 早前大仔泳漢嘅囝囝百日宴,難得三代同堂。(李泳豪fb截圖)
鼎爺抱住得意孫仔即變慈祥爺爺。(李泳豪fb截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!