掃呢頁CODE去手機

2017年2月25日 星期六

【哭崩靈堂】72歲祥嫂祭魯芬.鬧仔女:你睇下咁後生都死咗喇! __,魯芬,

【新增內容】今日傍晚時份抵達紅磡世界殯儀館祭魯芬的祥嫂,身體抱恙,需契仔契女攙扶,撐著柺杖到來,但一提及兆尊近況,祥嫂不免激動,聲淚俱下,越鬧越心痛,又著傳媒不要為她難過。祥嫂哭道:「我有意識,我仲有聰明,我仲有……我仲有乜嘢?」夏蕙姨安慰她謂「你仲有你嘅智慧、你嘅生活」,祥嫂泣道:「冇智慧,不及當年!」夏蕙姨想再安慰,祥嫂發火:「唔係!你俾我諗諗先!你……你……你…我想講乜嘢呢?」此時祥嫂想到魯 ...


【新增內容】今日傍晚時份抵達紅磡世界殯儀館祭魯芬的祥嫂,身體抱恙,需契仔契女攙扶,撐著柺杖到來,但一提及兆尊近況,祥嫂不免激動,聲淚俱下,越鬧越心痛,又著傳媒不要為她難過。祥嫂哭道:「我有意識,我仲有聰明,我仲有……我仲有乜嘢?」夏蕙姨安慰她謂「你仲有你嘅智慧、你嘅生活」,祥嫂泣道:「冇智慧,不及當年!」夏蕙姨想再安慰,祥嫂發火:「唔係!你俾我諗諗先!你……你……你…我想講乜嘢呢?」此時祥嫂想到魯芬:「你睇下呢啲咁後生都死咗喇!六十歲係咪呀?(63歲)乜嘢都好啦,生命好脆弱。我做咗幾十年祥嫂,我認為人盡其才,物盡其用,但係我到今日為止,我有兩樣嘢不及當年喇,我都用到盡喇。」「我都72歲喇,你唔好為我難過,我唔難過。我今日咁勇敢講出嚟,我唔敢講咗19喇,我冇敢講,我要顧全大局。祥哥教我要人過留名,唔好污辱伶王美譽,係咪呀?」傳媒請她不要動氣,但祥嫂不聽,還說:「我唔攰,我有意志力,我想講,你哋聽,我想你哋提升,你哋嘅工作,你哋嘅職位,二則我都想幫番我啲兒女,等佢哋可以重投番娛樂圈。」最後祥嫂逗留了一小時,離開時心情已平伏不少,在親友攙扶下登車離開。

(攝影:仇志德、廖達燊)
祥嫂在靈堂逗留約一小時才離開。 祥嫂身體虛弱,加上情緒波動,故離開時仍需攙扶。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!