掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

鍾景輝80大壽宴會 王祖藍請纓做司儀 __,祖藍,王祖藍,

KingSir(左)下月28日80歲生日,王祖藍得悉後請纓做司儀!(資料圖片)戲劇大師鍾景輝(KingSir)於下月28號迎來80歲生日,桃李滿門的KingSir獲一眾學生為他於下月23號舉行80大壽宴會,並筵開68圍。當中擔任召集人的劉錫賢透露屆時座上客眾多,包括林嶺東、萬梓良、何守信、杜琪峯、汪明荃夫婦、薛家燕、米雪、李司棋等等。他亦正聯絡及邀請周潤發、吳孟達及鄭少秋等出席宴會。劉錫賢說:「林 ...


King Sir(左)下月28日80歲生日,王祖藍得悉後請纓做司儀!(資料圖片)

戲劇大師鍾景輝(King Sir)於下月28號迎來80歲生日,桃李滿門的King Sir獲一眾學生為他於下月23號舉行80大壽宴會,並筵開68圍。當中擔任召集人的劉錫賢透露屆時座上客眾多,包括林嶺東、萬梓良、何守信、杜琪峯、汪明荃夫婦、薛家燕、米雪、李司棋等等。他亦正聯絡及邀請周潤發、吳孟達及鄭少秋等出席宴會。劉錫賢說:「林嶺東目前喺馬來西亞拍緊戲,佢話會睇時間,拍攝有break就立即飛返嚟!萬梓良亦會一家三口飛返嚟同King Sir拜壽。」

祖藍遙距搵嘉賓

劉錫賢又透露邀請王祖藍出席時,獲對方「舉手」表示想擔任司儀。他說:「我哋打畀祖藍時,佢自動話要做司儀,仲搵埋同樣演藝出身的梁嘉琪做司儀。」他稱身處美國與太太李亞男度假的祖藍亦相當有心,更主動幫手搵嘉賓:「祖藍喺美國都成日打長途電話同我哋溝通,佢仲喺美國幫手搵人出席宴會。(搵咩人?)King Sir嘅朋友。」

King Sir身體Ok

劉錫賢又接着透露宴會詳情:「有位King Sir嘅學生義不容辭咁話要包起酒席費用,但我哋籌委會覺得唔好意思,所以決定當晚除咗嘉賓,出席嘅人收800蚊港幣,捐落King Sir爸爸嘅獎學金,完成佢想培育下一代嘅心願。」他指King Sir目前身體狀況ok,精神不俗:「佢對好多嘢都好上心,我哋叫佢唔好咁上心,同學們一路都有探望佢,佢身體ok,有精神。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!