掃呢頁CODE去手機

2017年2月4日 星期六

名人:吳婉芳凍齡法「食得清淡瞓9粒鐘」 __,吳婉芳,

吳婉芳大爆佢嘅駐顏術。「凍齡美女」前港姐吳婉芳,接受梁佩瑚主持的網台節目訪問,佩瑚特別在節目中點唱張學友的《不老的傳說》給她聽,對於被形容為「超級美魔女」,吳婉芳說:「唔好再叫呢個名。」做過Laser醫學美容談到駐顏術,吳婉芳說:「我本身食得好清淡,唔鍾意食煎炸嘢,唔食煙,但有飲酒,我要瞓9至10個鐘,覺得保持心境開朗,唔好咁執着,『群』多啲小朋友個人都後生啲。」問她可有打過Botox?她說:「冇 ...


吳婉芳大爆佢嘅駐顏術。

「凍齡美女」前港姐吳婉芳,接受梁佩瑚主持的網台節目訪問,佩瑚特別在節目中點唱張學友的《不老的傳說》給她聽,對於被形容為「超級美魔女」,吳婉芳說:「唔好再叫呢個名。」

做過Laser醫學美容

談到駐顏術,吳婉芳說:「我本身食得好清淡,唔鍾意食煎炸嘢,唔食煙,但有飲酒,我要瞓9至10個鐘,覺得保持心境開朗,唔好咁執着,『群』多啲小朋友個人都後生啲。」問她可有打過Botox?她說:「冇,唔夠膽做呢件事,但有做過Laser嘅醫學美容。」

讚學友係靚人

今年底就50歲的吳婉芳坦言不介意公開歲數,她說:「呃人做乜,我都半百老人,我啲細路咁大,都要認老。」她覺得心善就美,並笑言女兒在她眼中是頭號美女,她喜歡男人有白頭髮、皺紋,她眼中的張學友是靚人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!