網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月6日 星期一

Anjay蜜會新歡 正印殺上廣州宣示主權 __,

嘩嘩嘩!現年27歲的藝人陳嘉寶(Anjaylia)跟富貴男友黃頌祈(Epaphras)拍拖四年感情穩定,早年在無綫劇《女人俱樂部》中飾演李若彤少女版而人氣急升,再拍《殭》劇時,演藝更大獲好評成為女神之一。由於Anjaylia和男友均是虔誠基督教徒,故拍拖多年保持「有愛無性」關係,Anjaylia更被封為娛圈「處女黨」新成員,相當罕有。原來係林皓霆而一向鮮有緋聞的Anjaylia日前卻被發現跟文青男 ...




其他影片:>>






嘩嘩嘩!

現年27歲的藝人陳嘉寶(Anjaylia)跟富貴男友黃頌祈(Epaphras)拍拖四年感情穩定,早年在無綫劇《女人俱樂部》中飾演李若彤少女版而人氣急升,再拍《殭》劇時,演藝更大獲好評成為女神之一。由於Anjaylia和男友均是虔誠基督教徒,故拍拖多年保持「有愛無性」關係,Anjaylia更被封為娛圈「處女黨」新成員,相當罕有。

原來係林皓霆

而一向鮮有緋聞的Anjaylia日前卻被發現跟文青男在銅鑼灣書局密會,男方對Anjaylia相當有好感,見書局書迷不多,就不時主動挨埋Anjaylia身,實行一本書兩份睇,期間見兩人更伸手互摸下巴及膊頭,又不了自拍的指定動作,打完一大輪「書釘」後,仍意猶未盡到書局樓上飲下午茶,開開心心對足個幾鐘,原來跟女神約會的正是和她合作出書的模特兒兼Blogger林皓霆(Charles)。

正印陪食好西

Anjaylia身邊突有「新歡」埋身,有消息指守「豬」多年的Epaphras力保女友不失,早前得知她在農曆新年期間,要返廣州跟80多歲高齡的祖母拜年,和家人食完團年飯及拜年後,於大年初二即趕廣州送給女友驚喜,兼見埋Anjaylia的祖母及姑姐等長輩,實行見家人博加分。而Epaphras在廣州陪女友期間,於在社交網上載跟Anjaylia飲咖啡的搞鬼合照,露出勝利笑容的他似有意宣示主權,而Anjaylia為獎勵男友,連日來都相陪食「好西」,兩人拍拖甜到漏。

唔排除閃婚

Anjaylia接受電話訪問時,大讚男友貼心:「係呀,年初二時,佢一個人趕嚟廣州同我阿嫲拜年。(咁孝順攞滿分?)當初都係因為佢孝順,我先同佢開始拍拖。」問拍拖四年可有結婚計劃?她直認男友已「求婚」過百次:「好多次啦,佢成日攞包朱古力或包糖嚟問我嫁畀佢好唔好?我覺得係講笑囉!」不過男友未有送戒指,而她手上的戒指是她自己買畀自己紀念洗禮,只是不少好友誤會這是求婚戒指,問她夢想中的求婚儀式?她說:「冇話特定嘅求婚模式,都係等神嘅安排,或者有一日會突然結婚㗎。」

Anjaylia和Epaphras是基督教徒,問是否要守貞?Anjaylia說:「佢係我第一個男友,同佢都好有呢個堅持。(試過去旅行同房未?)試過,不過我哋好清楚做緊乜,有啲嘢唔發生就唔發生,有啲人就算雷電交加,乾柴烈火都唔會發生嘢,呢個係信念問題。」

神女冇心

問跟Charles的關係?Anjaylia指是相識多年的好友,因自己性格太麻甩,常撩Charles說:「點解你咁靚仔嘅?」搞到Charles以為「神女有心」,她說:「因為我成日同佢講笑,有晚唱K,Charles突然好凝重咁同我講,佢目前想事業為重,唔想拍拖住,佢以為我暗戀佢,笑到我肚攣。」她又指不會因為Charles曾請食檸檬而心存芥蒂,她又上載挨住Charles膊頭的合照,繼續留言大讚:「來帥哥平衡一下了。難得的是大家不約而同的都走在帥氣懷舊搖滾風。是緣分嗎?」更tag了Charles,未知Epaphras會否再打爛醋埕呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!