網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

名人:孕味濃!諸葛紫岐專攻B女衫 __,諸葛,諸葛紫岐,

唔通有咗?最近社交圈傳出諸葛紫岐(Marie)懷有身孕,但未足三個月,為怕BB小器,所以不敢張揚,而Marie因曾經小產過,所以薛嘉麟對今次倍加照顧,常寸步不離陪太太,Marie懷孕薛嘉麟最為開心,二人已急不及待掃BB用品。薛嘉麟傍實日前東網見薛嘉麟與Marie於銅鑼灣一餐廳食晏,一向貪靚的Marie打扮得十分撲素,穿上闊身衫加平低鞋,戴上黑超,由老公拖實步出餐廳,二人行得十分緩慢,期間有幾級樓梯 ...


唔通有咗?

最近社交圈傳出諸葛紫岐(Marie)懷有身孕,但未足三個月,為怕BB小器,所以不敢張揚,而Marie因曾經小產過,所以薛嘉麟對今次倍加照顧,常寸步不離陪太太,Marie懷孕薛嘉麟最為開心,二人已急不及待掃BB用品。

薛嘉麟傍實

日前東網見薛嘉麟與Marie於銅鑼灣一餐廳食晏,一向貪靚的Marie打扮得十分撲素,穿上闊身衫加平低鞋,戴上黑超,由老公拖實步出餐廳,二人行得十分緩慢,期間有幾級樓梯,薛嘉麟即顯得十分緊張,一隻手攬住Marie纖腰,另一隻手拖住,驚老婆叉錯腳。之後兩人朝向專賣小朋友用品樓層進發,十分純熟地步入賣初生用品的店舖,兩人一邊睇一邊傾,見他們主力睇粉紅色系列,Marie睇中不少BB衫,隨即交畀老公,逗留不足十分鐘已有收獲,薛嘉麟即攞去埋單。

之後又再入另一店舖,今次則主攻公主裙,兩人見到得意的公主裙都笑晒口,愛不釋手,特別薛嘉麟睇完一件又一件,Marie睇咗一陣似有點疲態,見店舖有張沙發,隨即時坐下休息等老公。之後二人經過其他店舖有BB床及BB車,都停下來望,不時指着商討一番。

買禮物氹仔仔

二人今次雖主攻初生BB用品,但亦不忘買禮物氹仔仔,他們行經玩具店,立即又入去「掃貨」,之後買了益智的砌圖及幾本書送畀仔仔,然後施施然離開,薛嘉麟全程對Marie照顧周到,攬到實一實,傾偈時又不時情深款款望住老婆,Sweet到爆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!