掃呢頁CODE去手機

2017年2月13日 星期一

女星婚後急生B 傳孫慧雪人工受孕 __,孫慧雪,

女星婚後急生B 傳孫慧雪人工受孕

結婚生B,組織一個美滿家庭係好多人嘅願望,其實藝人都係人,佢哋都會有「恨嫁的心」,或者做父母的心,以下幾pair就係好例子喇!

孫慧雪 Edwin Lo

34歲雪雪(孫慧雪

女星婚後急生B 傳孫慧雪人工受孕結婚生B,組織一個美滿家庭係好多人嘅願望,其實藝人都係人,佢哋都會有「恨嫁的心」,或者做父母的心,以下幾pair就係好例子喇!孫慧雪EdwinLo34歲雪雪(孫慧雪)擁有33C傲人身材,係好多男士心目中嘅女神,亦講過自己「有一顆恨嫁的心」,其實雪雪同圈外男友EdwinLo拍拖四年,於上年8月已秘密入紙,到上年12月行婚禮,當時有傳雪雪想試人工受孕,雖然佢冇正面回答, ...


)擁有33C傲人身材,係好多男士心目中嘅女神,亦講過自己「有一顆恨嫁的心」,其實雪雪同圈外男友Edwin Lo拍拖四年,於上年8月已秘密入紙,到上年12月行婚禮,當時有傳雪雪想試人工受孕,雖然佢冇正面回答,不過佢都認自己趕生B:「係有計劃想要小朋友,我年紀都唔細啦!」

楊怡 羅仲謙

羅仲謙同楊怡喺上年10月拉埋天窗,對於生B方面,謙謙睇嚟好心急,佢喺接新娘當日表明想快啲有BB,佢話:「都想兩年抱三,承阿怡貴言,會盡力嘅,隨心啦!」雖然口講隨心,不過其實謙謙想第一胎係女,第二胎係仔,湊夠個「好」字。

胡杏兒 李乖德

37歲胡杏兒前年同獵頭公司老闆李乘德(Philip)結婚,杏兒講到出口生B係自己今年最大嘅願望。早前有報道指佢包到冚去睇婦科醫生,傳佢有喜;不過佢出席活動時,着住一對五吋高踭鞋,用行動否認已有喜,目前睇緊中醫調理身體,為生B做好準備。

楊采妮 邱韶智

42歲「玉女掌門人」楊采妮同老公邱韶智於2013年結婚,今年1月宣佈懷孕5個月,不過就冇透露自己係陀仔定陀女。


鍾意就快D Share啦!