掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

讚舒淇好文采冇鬧交 馮德倫準備好生B __,馮德倫,舒淇,

舒淇早前發長文疑似同老公馮德倫鬧交,馮德倫澄清只係老婆好文采啫!導演馮德倫出席品牌活動,婚後首次亮相公開活動的他隨即被記者恭喜太太舒淇懷孕,他笑說:「咁嘅謠言都好信,有嘅會話畀大家聽,依家應該唔係。(有冇計劃生小朋友?)我希望有。(商量咗幾時?)呢啲順其自然,我ready。(太太呢?)順其自然。」情人節嗌外賣談及日前舒淇在社交網發表長文抒發感情,當中講到「退讓總是會有極限的」(相關新聞:https ...


舒淇早前發長文疑似同老公馮德倫鬧交,馮德倫澄清只係老婆好文采啫!

導演馮德倫出席品牌活動,婚後首次亮相公開活動的他隨即被記者恭喜太太舒淇懷孕,他笑說:「咁嘅謠言都好信,有嘅會話畀大家聽,依家應該唔係。(有冇計劃生小朋友?)我希望有。(商量咗幾時?)呢啲順其自然,我ready。(太太呢?)順其自然。」

情人節嗌外賣

談及日前舒淇在社交網發表長文抒發感情,當中講到「退讓總是會有極限的」(相關新聞: https://goo.gl/hJS6aD ),身為老公的馮德倫即被問到二人是否吵架?他說:「我太太非常有文采,有時睇完本書有感而發,大家唔使諗太多,我冇理由制止佢嘅文采,佢才華洋溢。(咁佢情人節有冇寫卡或詩畀你?)呢樣要做多啲嘅佢又冇喎。(咁點慶祝?)食飯,喺屋企睇電視。(太太下廚?)叫外賣。(點解唔叫太太下廚?)其實佢好叻煮嘢食,不過嗰日冇煮。(放佢假?)佢鍾意做咩就做咩。(互相送咗咩禮物?)唔需要啦,冇送。」再問到太太不染髮是否為「順其自然」計劃做準備?他即笑稱:「我仲多白頭髮啦。(有冇調理身體?)調理身體不嬲有做,最緊要順其自然。」

忙做後期製作

他續表示現忙為西片《俠盜聯盟》做後期製作,及為美劇《荒原》剪片,美劇將於三月十九日於美國上映,屆時便會忙宣傳工作。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!