掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

佗B三個月!黃婉曼搬入二千呎豪宅安胎 __,黃婉曼,

恭喜晒喎!32歲的前天氣女郎黃婉曼(Icy)擁有32F激凸身材,於2014年尾下嫁拍拖多年的會計師兼馬主馮柏基後,即不設防努力造人,追B追了足足兩年多,將於本周六(25號)33歲生日的Icy最近終於有好消息,據悉現時她已懷有約三個月身孕,並停工專心安胎,其夫亦愛妻心切,為了讓太太專心養肥B,夫婦最近亦搬入了大埔逸瓏灣約二千呎豪宅迎接新生命,早前Icy於社交網上載靚相時,雖然她身穿大褸遮肚,但身形已 ...


恭喜晒喎!

32歲的前天氣女郎黃婉曼(Icy)擁有32F激凸身材,於2014年尾下嫁拍拖多年的會計師兼馬主馮柏基後,即不設防努力造人,追B追了足足兩年多,將於本周六(25號)33歲生日的Icy最近終於有好消息,據悉現時她已懷有約三個月身孕,並停工專心安胎,其夫亦愛妻心切,為了讓太太專心養肥B,夫婦最近亦搬入了大埔逸瓏灣約二千呎豪宅迎接新生命,早前Icy於社交網上載靚相時,雖然她身穿大褸遮肚,但身形已圓潤不少。

激罕着平底鞋

而自從有喜後Icy亦深居簡出,不過昨日適逢賽馬日,她也趁機出關,下午約一時她與老公於司機接載下,乘白色七人車前往了沙田馬場觀賞賽事,Icy下車時老公亦在旁攙扶為她護駕,穿上鬆身大褸的她明顯肚凸凸,平時最愛穿高跟鞋的Icy更罕有穿上了平底鞋,就連臉頰亦見浮腫,見她下車後便與老公步往貴賓席,及至賽事完結夫婦二人才返家。

搬大屋有BB房

對於被拍到肚凸凸,Icy接受電話訪問時難掩喜悅笑晒說:「我一路都好想有BB,我係ready嘅,不過一直忙住做自己盤生意,希望事業、愛情、家庭一齊兼顧到。(即係有好消息未講得?)講得嘅時候就會講。(老公好錫你買咗豪宅畀你安胎?)又唔係豪宅嘅,因為有BB,想有BB房,想地方大啲,呢度環境好啲,空氣清新啲。(依家係咪忙調理身體?)依家每日都返工,都係正常飲食,係休息唔夠。」又指老公心痛叫自己多休息。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!