網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

黃智賢催婚生B 江美儀自爆就收經冇得生 __,黃智賢,江美儀,

黃智賢與江美儀為劇集宣傳。藝人江美儀、黃智賢(Ben)及陳琪等於將軍澳,宣傳無綫劇集《親親我好媽》。適逢元宵佳節,眾人齊齊炮製湯圓及估燈謎應節。談到該劇於周二錄得最高收視28點,Ben稱集集追睇,即使冇睱收看亦會於網上重溫,他說:「最緊要觀眾鍾意我哋,覺得我哋似一家人,入到屋!」而美儀就盛讚劇中扮演其女兒的小演員們演技出色,又指劇情能為家人製造話題:「有朋友同我講話有小朋友為咗睇劇,逼自己做晒功課 ...


黃智賢與江美儀為劇集宣傳。

藝人江美儀、黃智賢(Ben)及陳琪等於將軍澳,宣傳無綫劇集《親親我好媽》。適逢元宵佳節,眾人齊齊炮製湯圓及估燈謎應節。

談到該劇於周二錄得最高收視28點,Ben稱集集追睇,即使冇睱收看亦會於網上重溫,他說:「最緊要觀眾鍾意我哋,覺得我哋似一家人,入到屋!」而美儀就盛讚劇中扮演其女兒的小演員們演技出色,又指劇情能為家人製造話題:「有朋友同我講話有小朋友為咗睇劇,逼自己做晒功課同溫晒書。依家好少一家人睇嘅劇,屋企人多咗話題,幾意外!」

Ben笑言為了於劇中扮演父母而向家人取經:「最大問題係我或美儀都冇小朋友,我要向家人取經。」而向來係「愛狗之人」的美儀就說:「我都係將教狗狗嘅嘢放落小朋友度,(展望有30點收視?)可遇不可求!有口碑最緊要!因為我哋始終唔係真父母,擔心做唔到個效果。」

Ben聞言即「口痕」催美儀成家立室:「你快啲結婚」美儀就自爆就快「收經」:「依家嫁都趕唔切生醫生話我過多兩年就收經!」她反向Ben催生B,Ben就說:「我都收⋯⋯工啦,事業為重呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!