網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

新舊B嫂大比拼 章小蕙無添加勝韓婦范姜 __,章小蕙,范姜,

相關連結:【真面目】火氣十足53歲章小蕙老退化http://bit.ly/2kMbd7m大把貨!53歲章小蕙唔憂米做中介抽佣過活http://bit.ly/2k7htJV鍾鎮濤有兩個B嫂,前任章小蕙與鍾鎮濤結婚11年,同已婚白頭佬陳耀旻大搞不倫戀,然後離婚收場。之後鍾鎮濤同細他近廿年的范姜一齊,同居多年生咗兩個女,去到14年先辦結婚手續。兩個B嫂一樣為阿B生了兩個小朋友;論年齡,章小蕙已經53歲, ...


相關連結:

【真面目】火氣十足 53歲章小蕙老退化

http://bit.ly/2kMbd7m

大把貨 ! 53歲章小蕙唔憂米 做中介抽佣過活

http://bit.ly/2k7htJV

鍾鎮濤有兩個B嫂,前任章小蕙與鍾鎮濤結婚11年,同已婚白頭佬陳耀旻大搞不倫戀,然後離婚收場。之後鍾鎮濤同細他近廿年的范姜一齊,同居多年生咗兩個女,去到14年先辦結婚手續。

兩個B嫂一樣為阿B生了兩個小朋友;論年齡,章小蕙已經53歲,比范姜大十年,在此回合,范姜就贏青春。按照女人天生鍾意鬥,當然就係鬥個樣。論外貌,章小蕙就贏咗范姜。章小蕙後生時候,已經是靚女一名,拖出去見人一點也不失禮。 就算她生了兩個小朋友,身材仍然好Fit,上圍有啲睇頭。04年拍《桃色》大騷波邊,就算依家已經係中女的章小蕙,唔化妝,一樣可以見人,仲要冇乜走過樣。

至於細她十年的范姜,一樣是靚女一名。不過范姜大部時間都以濃妝示人,近幾年有點膠味濃,同愈來愈似關之琳之外,仲大走韓風路線,韓式髮型再加韓式妝容,真係差少少認佢唔到。

相比之下,章小蕙零添加,自然好多,加上章小蕙望落去都唔像大范姜十年,所以小蕙贏!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!