網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

李心潔生完孖B冇走樣 徐若瑄極速收身靚爆鏡 __,心潔,徐若瑄,李心潔,

李心潔生完孖B冇走樣 徐若瑄極速收身靚爆鏡

「仙氣」真係可遇不可求,就好似林嘉欣咁,由出道到現為人母都風采依然。除咗佢之外,仲有邊啲「仙氣」媽媽呢?

李心潔

今年41歲嘅李心潔18歲喺台灣憑組台少女標本出道

李心潔生完孖B冇走樣 徐若瑄極速收身靚爆鏡「仙氣」真係可遇不可求,就好似林嘉欣咁,由出道到現為人母都風采依然。除咗佢之外,仲有邊啲「仙氣」媽媽呢?李心潔今年41歲嘅李心潔18歲喺台灣憑組台少女標本出道,後來拍攝了一系列嘅驚慄電影而聞名。2010年同導演彭順結婚,雖然中間經過婚姻危機,不過最後都重修舊好,去年仲幫老公喺吉隆坡誕下雙胞胎囝囝。做咗人母嘅李心潔不時上載近照到微博,見到佢依然咁有「仙氣」。 ...


,後來拍攝了一系列嘅驚慄電影而聞名。2010年同導演彭順結婚,雖然中間經過婚姻危機,不過最後都重修舊好,去年仲幫老公喺吉隆坡誕下雙胞胎囝囝。做咗人母嘅李心潔不時上載近照到微博,見到佢依然咁有「仙氣」。

徐若瑄

前年誕下囝囝Dalton嘅徐若瑄,當年絕對係紅遍亞洲,佢喺2014年同新加坡富商李雲峰結婚,於其懷孕時因胎位太低、子宮閉鎖不全甚至出血,要長期卧床,徐若瑄更要每天服10多粒藥,先後亦捱了300口安胎針。而囝囝出世後,徐若瑄無需長期卧床,仲極速收身,現年41歲嘅佢仲不時會接幕前工作!

謝安琪

被喻為「高登女神」嘅謝安琪,06年宣佈懷有三個月身孕,之後同老公張繼聰奉子成婚。雖然已經做咗人妻兼人母,不過阿Kay仍被網民封為「高登女神」,可見佢幾咁有氣質。


鍾意就快D Share啦!