掃呢頁CODE去手機

2017年2月27日 星期一

黃榕尹蓁晞顧住晒胸 夏蕙BB潛行搶上香 __,夏蕙,黃榕,尹蓁晞,黃夏蕙,

黃榕(右起)與尹蓁晞上香,點知畀匿埋喺下面嘅黃夏蕙搶到位上香。藝人黃榕(Gloria)與尹蓁晞(Yumi)低胸裝現身鯉魚門,為新片開鏡儀式大騷事業線。Gloria自爆上圍縮水:「近排做Gym,搞到瘦咗,上圍縮咗,CCup變BCup,搞到要買過晒啲Bra,之前98磅,依家90磅,我想參加健身比賽,或者之後再食番肥啲啦!戲入面我哋要色誘阿Bob(林盛斌),要摸佢全身、誘惑佢,但重要部位唔使摸,因為劇情 ...


黃榕(右起)與尹蓁晞上香,點知畀匿埋喺下面嘅黃夏蕙搶到位上香。藝人黃榕(Gloria)與尹蓁晞(Yumi)低胸裝現身鯉魚門,為新片開鏡儀式大騷事業線。Gloria自爆上圍縮水:「近排做Gym,搞到瘦咗,上圍縮咗,CCup變BCup,搞到要買過晒啲Bra,之前98磅,依家90磅,我想參加健身比賽,或者之後再食番肥啲戲入面我哋要色誘阿Bob(林盛斌),要摸佢全身、誘惑佢,但重要部位唔使摸,因為劇情 ...


黃榕(右起)與尹蓁晞上香,點知畀匿埋喺下面嘅黃夏蕙搶到位上香。

藝人黃榕(Gloria)與尹蓁晞(Yumi)低胸裝現身鯉魚門,為新片開鏡儀式大騷事業線。

Gloria自爆上圍縮水:「近排做Gym,搞到瘦咗,上圍縮咗,C Cup變B Cup,搞到要買過晒啲Bra,之前98磅,依家90磅, 我想參加健身比賽,或者之後再食番肥啲戲入面我哋要色誘阿Bob(林盛斌),要摸佢全身、誘惑佢,但重要部位唔使摸,因為劇情唔使,不過我想摸,我講想摸佢塊面啫,好多肉好得意,咩啫,塊面都好重要㗎!」

而Yumi則被指愈減愈肥,她解釋:「我都有努力減肥,盡量一日食一餐,依家55kg左右,遲啲要跟黃榕去做健身先得。(戲中色誘阿Bob?)好開心同佢合作,風趣幽默嘅男仔都幾吸引,以前上過佢節目,已經覺得佢風趣搞笑好得意!」

而每逢農曆新年都要上頭注香的黃夏蕙亦有份參演該片,唔知係上頭注香成了習慣,就連開鏡拜神都要爭,夏蕙BB趁兩位靚女影相之際潛行出擊,成功又畀佢喺下面上到香,仲搶埋鏡,真係成到盡!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!