掃呢頁CODE去手機

2017年2月7日 星期二

林雅詩:肥咗兼肚凸 林雅詩睇婦科:有BB係天意 __,林雅詩,

林雅詩認佢係去睇婦科,不過只係普通婦科檢查。39歲藝人林雅詩(Grace)於大埔出席盆菜活動,穿短裙的她谷出事業線又晒腿,見她比之前稍胖兼肚凸凸。唔認有BGrace與傳緋聞的經理人馬天樂接受訪問,對於二人被拍得拖手,馬天樂即拉開話題,問林雅詩男方有否追求?他即反問說:「咁靚女,你又有冇意思?」問到會否畀機會男方?Grace則說不覺得有特別追求,又指情人節會忙於出活動。講到她被指睇婦科,Grace說 ...




其他影片:>>






林雅詩認佢係去睇婦科,不過只係普通婦科檢查。

39歲藝人林雅詩(Grace)於大埔出席盆菜活動,穿短裙的她谷出事業線又晒腿,見她比之前稍胖兼肚凸凸。

唔認有B

Grace與傳緋聞的經理人馬天樂接受訪問,對於二人被拍得拖手,馬天樂即拉開話題,問林雅詩男方有否追求?他即反問說:「咁靚女,你又有冇意思?」問到會否畀機會男方?Grace則說不覺得有特別追求,又指情人節會忙於出活動。講到她被指睇婦科,Grace說:「都係普通婦科檢查。(冇男士陪?)冇呀。」馬天樂則說:「未有,你睇都知」Grace則解釋指因新年食肥少少。

嘆息魯芬離世

講到魯芬因病離世,Grace嘆息表示原本有機會合作:「原本執導一部片請咗佢,佢知我婚姻狀況,都有鼓勵我,提我珍惜眼前人。(珍惜眼前呢位?)嘗試吓。(有B?)有小朋友呢啲係天意。(追雞B?)咁趕?」問到與前夫離婚情況,她說:「一切以小朋友為主,依家傾好晒條件。(搬走未?)人就未走,因為仲有啲私人物品。」記者又笑指可叫馬天樂幫手搬。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!