網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月6日 星期一

陳嘉寶蜜會新歡 正印闊少追上廣州守「豬」 __,陳嘉寶,

陳嘉寶蜜會新歡 正印闊少追上廣州守「豬」
查看相片林皓霆伸手摸陳嘉寶膊頭,如情侶般打情罵俏。【東方日報專訊】「處女黨」新成員陳嘉寶和富貴男友黃頌祈(Epaphras)感情發展穩定,但女神竟被撞見跟才子「新歡」林皓霆(Charles)到書局甜蜜互動,貼頭玩自拍又互摸下巴,單純朋友關係成疑。據知正印闊少亦聞暗湧,新年時追女追到廣州,更求婚100次,全力展開守「豬」行動。現年27歲、模特兒出身的陳嘉寶(Anjaylia)早年在無綫劇《女人俱樂部 ...


查看相片
林皓霆伸手摸陳嘉寶膊頭,如情侶般打情罵俏。

【東方日報專訊】「處女黨」新成員陳嘉寶和富貴男友黃頌祈(Epaphras)感情發展穩定,但女神竟被撞見跟才子「新歡」林皓霆(Charles)到書局甜蜜互動,貼頭玩自拍又互摸下巴,單純朋友關係成疑。據知正印闊少亦聞暗湧,新年時追女追到廣州,更求婚100次,全力展開守「豬」行動。

現年27歲、模特兒出身的陳嘉寶(Anjaylia)早年在無綫劇《女人俱樂部》中飾演李若彤少女版而人氣急升,再拍《殭》劇時,同樣大獲好評成為女神之一。Anjaylia已有一位拍拖4年的闊少男友Epaphras,由於兩人均是虔誠基督教徒,故拍拖多年保持「有愛無性」關係,堅守教條。

鮮有緋聞的Anjaylia日前卻被發現跟文青feel型男在銅鑼灣一間書局密會,男伴似乎對她相當嗒糖,主動挨埋Anjaylia身實行一本書兩份睇,兩人更伸手互摸下巴及膊頭,當然少不了貼頭自拍的指定動作,學足十幾歲o靚仔、o靚妹的親密互動,打完一大輪「書釘」後,仍意猶未盡到書局樓上飲下午茶,開心對足個幾鐘,原來跟女神約會的正是和她合作出書的模特兒兼Blogger林皓霆(Charles)。

貼合照宣示主權

Anjaylia身邊突有「新兵」埋身,有消息指守「豬」多年的Epaphras力保女友不失,早前得知她在農曆新年期間要返廣州跟80多歲高齡的祖母拜年,和黃家食完團年飯及拜年後,於大年初二即趕頭趕命飛車到廣州給女友驚喜,兼見埋Anjaylia的祖母及姑姐等長輩,實行打「孝順牌」博加分。而Epaphras在廣州陪女友期間,高調於社交網上載跟Anjaylia飲咖啡的搞鬼合照,露出勝利笑容的他似有意宣示主權,暗叫狂蜂浪蝶「死咗條心」,而Anjaylia為獎勵男友貼心,連日來都相陪食「好西」,食杧果糯米卷時加送瞇眼、嘟嘴的誘惑表情,男人看見都為之心動。

昨日Anjaylia接受電話訪問時冧讚男友:「年初二時,佢一個人趕嚟廣州同我阿嫲拜年。(咁孝順攞滿分?)當初都係因為佢孝順,我先同佢拍拖。」問拍拖四年可有結婚打算?她直認男友已求婚過百次:「佢成日攞包朱古力或包糖嚟問我嫁畀佢好唔好?我覺得係講笑囉!(送咗戒指未?)冇呀,我嗰隻戒指係自己買畀自己紀念洗禮嘅,好多人以為訂婚戒指,我冇話特定嘅求婚模式,都係等神嘅安排,或者有一日會突然結婚㗎。」

同房瞓冇事發生

兩人皆是督教徒,問是否要守貞?Anjaylia說:「佢係我第一個男友,同佢都好有呢個堅持。(試過去旅行同房未?)試過,不過我哋好清楚做緊乜,有啲嘢唔發生就唔發生,有啲人就算雷電交加、乾柴烈火都唔會發生嘢,呢個係信念問題。」又謂身邊很多非基督教徒的朋友也很守貞。

問跟Charles的關係?Anjaylia指是相識多年的好友,因自己性格太麻甩,常撩Charles說:「點解你咁靚仔嘅?」搞到Charles以為「神女有心」,她說:「我成日同佢講笑,有晚唱K,Charles突然好凝重咁同我講,佢目前想事業為重,唔想拍拖住,佢以為我暗戀佢,笑到我肚攣。」她指不會因Charles曾請食檸檬而心存芥蒂,昨日她又上載挨住Charles膊頭的合照,繼續留言大讚:「來帥哥平衡一下了。難得的是大家不約而同的都走在帥氣懷舊搖滾風。是緣分嗎?」更tag了Charles,未知Epaphras會否再打爛醋埕呢?

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!